SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam tören taburundaymıssın 7/24 mıntıkaya hazır olun bi yaprak düşşe sizin taburu topluyolar.
Bende cumhurbaskanlıgı muhafız alayı komutan konutları muhafız komando bölüğünde yaptım 25 Nolu niz. çavuşuydum Paşaların girip çıktıgı nizamiyedir.
Eğitimler zor, Koşullar iyi denildi bakalım artık gidip göreceğiz

Gerçi oraya gidince bir ön eleme daha olabileceği söylendi bize, ihtiyaca göre sadece tören değil diğer hizmet birimlerinede aktarılabilirmişiz..