• 15-01-2015, 23:44:15
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    Iphone 5s almayı düşünüyorum ama mübarek 2000 TL civarı sözde 6 çıktı ama fiyatta düşme yok.

    Aceba taksitli alabileceğim sağlam bi site var mı? (gold, vatan vs) gerçi taksit olayı yasaklandı ama halen alan varmı bilmiyorum ama duymuştum birkaç yerde.

    Avea veya diğer operatörlerden alsam neye göre iphone veriyorlar ve benim kredi kartım yok ama sözleşme ile alabilirmiyim?

    Son olarak olmazsa LG G3 alacam 1400 tl civarı galiba
  • 16-01-2015, 16:53:41
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar;

    Iphone 5s almayı düşünüyorum ama mübarek 2000 TL civarı sözde 6 çıktı ama fiyatta düşme yok.

    Aceba taksitli alabileceğim sağlam bi site var mı? (gold, vatan vs) gerçi taksit olayı yasaklandı ama halen alan varmı bilmiyorum ama duymuştum birkaç yerde.

    Avea veya diğer operatörlerden alsam neye göre iphone veriyorlar ve benim kredi kartım yok ama sözleşme ile alabilirmiyim?

    Son olarak olmazsa LG G3 alacam 1400 tl civarı galiba
    Hocam kesinlikle Sony Xperia Z2.(Z3 tuzlu gelebilir) Mutlaka incele hayran kalacaksın zaten.
    http://www.hepsiburada.com/liste/son...oryId=60005063

    Taksit imkanını çevrende ki telefoncular üzerinden yapabilirsin.
  • 16-01-2015, 19:11:49
    #3
    asus zenfone 2 çıkartacakmış 4 gb ramli bin tl civarı olacak fiyatı deniliyor aceleniz yoksa bence onu bekleyin bir
  • 16-01-2015, 19:23:48
    #4
    discovery almada ne alıyorsan al. 3 kere ekranı kırıldı. 1 kere ben kırdım. 2 kerede durduk yere çatladı.
    geçen abime lg g3 aldık. telefon büyük ama ekranı özellikleri müthiş. fakat elde tutunca üst düzey birşey kullanıyormuşsun hissi vermiyor. malzeme kötü.
  • 16-01-2015, 19:54:41
    #5
    samsung note4 öneririm
  • 16-01-2015, 20:16:55
    #6
    LG G3 kullanıyorum gayette memnunum. Kamerası ve video çekimi mükemmel
  • 16-01-2015, 23:07:13
    #7
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    discovery almada ne alıyorsan al. 3 kere ekranı kırıldı. 1 kere ben kırdım. 2 kerede durduk yere çatladı.
    geçen abime lg g3 aldık. telefon büyük ama ekranı özellikleri müthiş. fakat elde tutunca üst düzey birşey kullanıyormuşsun hissi vermiyor. malzeme kötü.
    Başlangıçta herşey güzel, 700 liraya 4 çekirdekli 16GB iç hafızalı müthiş bir telefon alıyorsun.

    Daha sonrasında ekranda beyaz bir parlaklık çıkıyor, daha sonra sayısı 3 oluyor. Göze gelmiyor, dikkat çekmiyor diyorsun.

    Ondan sonra bir bakıyorsun şarj soketi arızalanmış. Hayda yolla garantiye, garanti 50 lira istiyor, sen ısrar ediyorsun... Bir şekilde 2 hafta sonra yolluyorlar.

    Biter mi ?
    bitmez.. Dahası var, sıkıntı üzerine sıkıntı.

    Aynen diyorum, Discovery alma.

    Keşke param olsa da Nexus 5 alsam.
  • 16-01-2015, 23:36:04
    #8
    OnePlus One tavsiye ederim 64 gblık versiyonu kullanıyorum harika bir telefon 1100 e aldım daha bu hafta
  • 17-01-2015, 00:43:34
    #9
    selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesinlikle Sony Xperia Z2.(Z3 tuzlu gelebilir) Mutlaka incele hayran kalacaksın zaten.
    http://www.hepsiburada.com/liste/son...oryId=60005063

    Taksit imkanını çevrende ki telefoncular üzerinden yapabilirsin.
    Z2 kesinlikle düşünmüyorum çünkü daha önce inceleme fırsatım oldu beğenmedim açıkçası
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asus zenfone 2 çıkartacakmış 4 gb ramli bin tl civarı olacak fiyatı deniliyor aceleniz yoksa bence onu bekleyin bir
    Asus değilde Nexus 6'nın Türkiye'ye kesin geliş tarihini bi bilsem onu bekleyecemde net bi tarih yok ortada..
    unityazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung note4 öneririm
    Note serisi çok büyük hocam valla sırf büyüklük yüzünden iphone düşünüyorum ama benim açımdan iphone tek avantajı internete girerken ekranı küçük kalacak Şu an s3 kullanıyorum ama artık bıktım s3'ten duvara fırlatmam an meselesi
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG G3 kullanıyorum gayette memnunum. Kamerası ve video çekimi mükemmel
    Ne zaman ve kaça aldın? şu an aceba çarşıda 16 GB modeli fiyatını nedir internetteki fiyatlar ile çarşıdaki aynı olmuyor genelde
    atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OnePlus One tavsiye ederim 64 gblık versiyonu kullanıyorum harika bir telefon 1100 e aldım daha bu hafta
    OnePlus One ismi güzelmiş ilk kez duydum bu telefonu ama dediğim gibi düşünmüyorum hocam bunu sağol yinede