discovery almada ne alıyorsan al. 3 kere ekranı kırıldı. 1 kere ben kırdım. 2 kerede durduk yere çatladı.
geçen abime lg g3 aldık. telefon büyük ama ekranı özellikleri müthiş. fakat elde tutunca üst düzey birşey kullanıyormuşsun hissi vermiyor. malzeme kötü.