Z2 kesinlikle düşünmüyorum çünkü daha önce inceleme fırsatım oldu beğenmedim açıkçası
asus zenfone 2 çıkartacakmış 4 gb ramli bin tl civarı olacak fiyatı deniliyor aceleniz yoksa bence onu bekleyin bir
Asus değilde Nexus 6'nın Türkiye'ye kesin geliş tarihini bi bilsem onu bekleyecemde net bi tarih yok ortada..
Note serisi çok büyük hocam valla sırf büyüklük yüzünden iphone düşünüyorum ama benim açımdan iphone tek avantajı internete girerken ekranı küçük kalacak

Şu an s3 kullanıyorum ama artık bıktım s3'ten duvara fırlatmam an meselesi
LG G3 kullanıyorum gayette memnunum. Kamerası ve video çekimi mükemmel
Ne zaman ve kaça aldın? şu an aceba çarşıda 16 GB modeli fiyatını nedir internetteki fiyatlar ile çarşıdaki aynı olmuyor genelde
OnePlus One tavsiye ederim 64 gblık versiyonu kullanıyorum harika bir telefon 1100 e aldım daha bu hafta
OnePlus One

ismi güzelmiş ilk kez duydum bu telefonu ama dediğim gibi düşünmüyorum hocam bunu sağol yinede