selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kesinlikle Sony Xperia Z2.(Z3 tuzlu gelebilir) Mutlaka incele hayran kalacaksın zaten.
http://www.hepsiburada.com/liste/son...oryId=60005063

Taksit imkanını çevrende ki telefoncular üzerinden yapabilirsin.
Z2 kesinlikle düşünmüyorum çünkü daha önce inceleme fırsatım oldu beğenmedim açıkçası
PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asus zenfone 2 çıkartacakmış 4 gb ramli bin tl civarı olacak fiyatı deniliyor aceleniz yoksa bence onu bekleyin bir
Asus değilde Nexus 6'nın Türkiye'ye kesin geliş tarihini bi bilsem onu bekleyecemde net bi tarih yok ortada..
unityazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
samsung note4 öneririm
Note serisi çok büyük hocam valla sırf büyüklük yüzünden iphone düşünüyorum ama benim açımdan iphone tek avantajı internete girerken ekranı küçük kalacak Şu an s3 kullanıyorum ama artık bıktım s3'ten duvara fırlatmam an meselesi
SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG G3 kullanıyorum gayette memnunum. Kamerası ve video çekimi mükemmel
Ne zaman ve kaça aldın? şu an aceba çarşıda 16 GB modeli fiyatını nedir internetteki fiyatlar ile çarşıdaki aynı olmuyor genelde
atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OnePlus One tavsiye ederim 64 gblık versiyonu kullanıyorum harika bir telefon 1100 e aldım daha bu hafta
OnePlus One ismi güzelmiş ilk kez duydum bu telefonu ama dediğim gibi düşünmüyorum hocam bunu sağol yinede