CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
discovery almada ne alıyorsan al. 3 kere ekranı kırıldı. 1 kere ben kırdım. 2 kerede durduk yere çatladı.
geçen abime lg g3 aldık. telefon büyük ama ekranı özellikleri müthiş. fakat elde tutunca üst düzey birşey kullanıyormuşsun hissi vermiyor. malzeme kötü.
Başlangıçta herşey güzel, 700 liraya 4 çekirdekli 16GB iç hafızalı müthiş bir telefon alıyorsun.

Daha sonrasında ekranda beyaz bir parlaklık çıkıyor, daha sonra sayısı 3 oluyor. Göze gelmiyor, dikkat çekmiyor diyorsun.

Ondan sonra bir bakıyorsun şarj soketi arızalanmış. Hayda yolla garantiye, garanti 50 lira istiyor, sen ısrar ediyorsun... Bir şekilde 2 hafta sonra yolluyorlar.

Biter mi ?
bitmez.. Dahası var, sıkıntı üzerine sıkıntı.

Aynen diyorum, Discovery alma.

Keşke param olsa da Nexus 5 alsam.