Merhaba Arkadaşlar;

Iphone 5s almayı düşünüyorum ama mübarek 2000 TL civarı sözde 6 çıktı ama fiyatta düşme yok.

Aceba taksitli alabileceğim sağlam bi site var mı? (gold, vatan vs) gerçi taksit olayı yasaklandı ama halen alan varmı bilmiyorum ama duymuştum birkaç yerde.

Avea veya diğer operatörlerden alsam neye göre iphone veriyorlar ve benim kredi kartım yok ama sözleşme ile alabilirmiyim?

Son olarak olmazsa LG G3 alacam 1400 tl civarı galiba