• 26-11-2014, 17:55:14
    #1
    Yurt içi kargo urfa şubesi istanbuldan gelen sigortalı makineyi kaybetti. Ofise geliyorlar bulamıyorlar gidiyorlar gidiş o gidiş şuan paketi edesa şubesi bulamıyor. Kargo ALLAHtan sigortalı çalışanları ilgisiz doğru düzgün cevap vermiyorlar . Bu durumla daha önce karşılaşan oldumu acaba?
  • 26-11-2014, 18:25:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benimde hediyelik küçük bir eşyamı kaybetmişlerdi

    mahkemeye vericem dedim parasını evime kadar getirdiler
  • 26-11-2014, 18:29:27
    #3
    Pettapera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde hediyelik küçük bir eşyamı kaybetmişlerdi

    mahkemeye vericem dedim parasını evime kadar getirdiler
    Bizim makine fiyatı 10 bin lira ha diyincekapıya getireceklerini sanmıyorum. Mahkemeye vereceğimizi söyledik zaten ALLAHTAN. Karşı taraf sigortalı göndermiş. yarın dilekçe verecekmişiz galiba . Gönderen firma ile görüştüm parasını kuruşu kuruşuna alırız dedi eğer bulamazlarsa
  • 26-11-2014, 18:33:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim makine fiyatı 10 bin lira ha diyincekapıya getireceklerini sanmıyorum. Mahkemeye vereceğimizi söyledik zaten ALLAHTAN. Karşı taraf sigortalı göndermiş. yarın dilekçe verecekmişiz galiba . Gönderen firma ile görüştüm parasını kuruşu kuruşuna alırız dedi eğer bulamazlarsa
    kesinlikle parasını alırsınız

    kargo şirketlerinin en büyük korkusudur ürün kaybetme veya baskasına teslimat

    hukuk tamamen sizden yana bu konuda
  • 26-11-2014, 18:52:22
    #5
    Pettapera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle parasını alırsınız

    kargo şirketlerinin en büyük korkusudur ürün kaybetme veya baskasına teslimat

    hukuk tamamen sizden yana bu konuda
    Eyv rahatlatıcı bir mesaj oldu ilginize teşekkürler
  • 26-11-2014, 19:00:05
    #6
    Bnmde arkadasimin telefonunu kaybettiler adamlar ilgisiz kutuyu vermisler icinde tel yok komedi rezillik diz boyu.
  • 26-11-2014, 19:07:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yaqamoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bnmde arkadasimin telefonunu kaybettiler adamlar ilgisiz kutuyu vermisler icinde tel yok komedi rezillik diz boyu.
    yurt içi kargo tamamen ahbap çavuş ile çalışıyor.

    Benimde bir ürünümü , komşuya bırakmış. Aras kargoyu bu yönden severim , teslim ederken kimlik istiyor en azından.
  • 26-11-2014, 19:11:09
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Finansbank'ta çalışırken bağlı olduğu kargo firması Yurtiçi kargoydu.

    Her öğle saatlerinde bize belgeler mektuplar gelir.

    Uzun süre çalıştığım için o kadar çok hatalarını gördüm ki

    Kaç kez işbankasına ait belgeler bize geldi

    Adamlar dikkatsiz.
  • 26-11-2014, 23:19:38
    #9
    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Finansbank'ta çalışırken bağlı olduğu kargo firması Yurtiçi kargoydu.

    Her öğle saatlerinde bize belgeler mektuplar gelir.

    Uzun süre çalıştığım için o kadar çok hatalarını gördüm ki

    Kaç kez işbankasına ait belgeler bize geldi

    Adamlar dikkatsiz.
    Hafız 4 sene kadar k.kartınızı kullandım bir ara dar a düştüm ödeyemedim harçamalara kapatıldı sonra ben ödeye ödeye 0 yapınca borçumu açtınız sonra ben tekrar harçadım ödeyemedim sonra avukat abla aracılığı ile ödedik ama bu sefer kart ı atm el koymuş idi neyse simdi kart iptal olmuş kart vermiyorsunuz sanırım da hiç sansımız yok mu şu an mesela sigortalı işe girdim önceden sigortalı değildim net gelirim yoktu bunu tekrar değerlendirir misiniz?