Yurt içi kargo makinemizi kaybetti
8
●482
- 26-11-2014, 17:55:14Yurt içi kargo urfa şubesi istanbuldan gelen sigortalı makineyi kaybetti. Ofise geliyorlar bulamıyorlar gidiyorlar gidiş o gidiş şuan paketi edesa şubesi bulamıyor. Kargo ALLAHtan sigortalı çalışanları ilgisiz doğru düzgün cevap vermiyorlar . Bu durumla daha önce karşılaşan oldumu acaba?
- 26-11-2014, 18:29:27Bizim makine fiyatı 10 bin lira ha diyincekapıya getireceklerini sanmıyorum. Mahkemeye vereceğimizi söyledik zaten ALLAHTAN. Karşı taraf sigortalı göndermiş. yarın dilekçe verecekmişiz galiba . Gönderen firma ile görüştüm parasını kuruşu kuruşuna alırız dedi eğer bulamazlarsaPettapera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2014, 18:33:16Üyeliği durduruldukesinlikle parasını alırsınızmaxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kargo şirketlerinin en büyük korkusudur ürün kaybetme veya baskasına teslimat
hukuk tamamen sizden yana bu konuda - 26-11-2014, 18:52:22Eyv rahatlatıcı bir mesaj oldu ilginize teşekkürlerPettapera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2014, 19:07:54Üyeliği durdurulduyurt içi kargo tamamen ahbap çavuş ile çalışıyor.Yaqamoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde bir ürünümü , komşuya bırakmış. Aras kargoyu bu yönden severim , teslim ederken kimlik istiyor en azından. - 26-11-2014, 19:11:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Finansbank'ta çalışırken bağlı olduğu kargo firması Yurtiçi kargoydu.
Her öğle saatlerinde bize belgeler mektuplar gelir.
Uzun süre çalıştığım için o kadar çok hatalarını gördüm ki
Kaç kez işbankasına ait belgeler bize geldi
Adamlar dikkatsiz. - 26-11-2014, 23:19:38Hafız 4 sene kadar k.kartınızı kullandım bir ara dar a düştüm ödeyemedim harçamalara kapatıldı sonra ben ödeye ödeye 0 yapınca borçumu açtınız sonra ben tekrar harçadım ödeyemedim sonra avukat abla aracılığı ile ödedik ama bu sefer kart ı atm el koymuş idi neyse simdi kart iptal olmuş kart vermiyorsunuz sanırım da hiç sansımız yok mu şu an mesela sigortalı işe girdim önceden sigortalı değildim net gelirim yoktu bunu tekrar değerlendirir misiniz?Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
