benimde hediyelik küçük bir eşyamı kaybetmişlerdi
mahkemeye vericem dedim parasını evime kadar getirdiler
Bizim makine fiyatı 10 bin lira ha diyincekapıya getireceklerini sanmıyorum. Mahkemeye vereceğimizi söyledik zaten ALLAHTAN. Karşı taraf sigortalı göndermiş. yarın dilekçe verecekmişiz galiba . Gönderen firma ile görüştüm parasını kuruşu kuruşuna alırız dedi eğer bulamazlarsa