Bizim makine fiyatı 10 bin lira ha diyincekapıya getireceklerini sanmıyorum. Mahkemeye vereceğimizi söyledik zaten ALLAHTAN. Karşı taraf sigortalı göndermiş. yarın dilekçe verecekmişiz galiba . Gönderen firma ile görüştüm parasını kuruşu kuruşuna alırız dedi eğer bulamazlarsa
kesinlikle parasını alırsınız
kargo şirketlerinin en büyük korkusudur ürün kaybetme veya baskasına teslimat
hukuk tamamen sizden yana bu konuda