Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Finansbank'ta çalışırken bağlı olduğu kargo firması Yurtiçi kargoydu.

Her öğle saatlerinde bize belgeler mektuplar gelir.

Uzun süre çalıştığım için o kadar çok hatalarını gördüm ki

Kaç kez işbankasına ait belgeler bize geldi

Adamlar dikkatsiz.
Hafız 4 sene kadar k.kartınızı kullandım bir ara dar a düştüm ödeyemedim harçamalara kapatıldı sonra ben ödeye ödeye 0 yapınca borçumu açtınız sonra ben tekrar harçadım ödeyemedim sonra avukat abla aracılığı ile ödedik ama bu sefer kart ı atm el koymuş idi neyse simdi kart iptal olmuş kart vermiyorsunuz sanırım da hiç sansımız yok mu şu an mesela sigortalı işe girdim önceden sigortalı değildim net gelirim yoktu bunu tekrar değerlendirir misiniz?