Yaqamoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bnmde arkadasimin telefonunu kaybettiler adamlar ilgisiz kutuyu vermisler icinde tel yok komedi rezillik diz boyu.
yurt içi kargo tamamen ahbap çavuş ile çalışıyor.

Benimde bir ürünümü , komşuya bırakmış. Aras kargoyu bu yönden severim , teslim ederken kimlik istiyor en azından.