Mağaza yöneticiliği ne iş?
11
●905
- 09-10-2014, 15:19:59Bir çok iş ilanında görüyorum bu mağaza yöneticiliği işini. Çok da merak ediyorum. Acaba bu yöneticiler ne yapıyor da o kadar para alıyor ki? Raf düzen eleman daha fazla efor sarfediyor.
- 09-10-2014, 15:44:51Senin kafanla bakarsak amele müteahhitten fazla para kazansın.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıştırmak, çalışmaktan daha önemli bir iştir.
Emeğin karşılığı harcanan kaloriye göre değil, yaratılan katma değere göre belirlenir.
Raf dizmek vasıfsız bir iştir, orta zekalı herkes yapabilir.
Ama yönetmek, organize etmek, planlamak, denetlemek, raporlamak herkesin yapabileceği bir iş değildir. Vasıf gerektirir. - 09-10-2014, 15:51:05Sizde mi mağaza yöneticiliği yapıyorsunuz?digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2014, 15:59:50Hayır ama bir den çok kişinin çalıştığı yere bir yönetici gerekeceğini bilecek kadar çalışma hayatım oldu. İşleri organize eden ve denetleyen biri her işletmede gereklidir. Özellikle zayıf iş disiplinine sahip bizim milletimiz için. Yöneticilik profesyonel bir iştir. Herkes karlı ve perfromanslı şekilde eleman çalıştıramaz.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2014, 16:20:49Bizim mağazada da hem elamanlar hem de müdür (mağaza yöneticisi) var.Tabiki de diğerlerinden daha fazla maaş alıyor.Bir kere şöyle düşünmelisiniz.Bu kişi mağaza yöneticisi olana kadar normal elaman olarak çalıştı ve işi gerçekten çok iyi öğrendiği düşünüldüğü için mağaza yöneticisi yapıldı.Yani kimseyi direkt olarak mağaza yöneticisi yapmazlar.Tabi büyük firmalar yurtdışında işletme okumuş hayatında iki ürün satmamış kişileri mağaza yöneticisi yapıp daha sonra bu mağaza neden iş yapmıyor diye boş boş beklerler orası da ayrı mevzu.
- 09-10-2014, 16:33:06Aslında ben son dediğinize atıfta bulundum ama anlaşılmadı.maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2014, 19:31:09Eğer o mağazanın yöneticisinin yaptığı zararı görmezden gelecek bir torpili yoksa özel sektörde kimse işini iyi yapmayan elemanı tutmaz. Belirli bir dönem çalıştırır, beklentiyi karşılamayan eleman işten çıkarılır.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2014, 19:49:55Olaylara bu şekilde bodoslama dalarak değil farklı gözle bakanlar zaten yönetici olabiliyor.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
