Aslında ben son dediğinize atıfta bulundum ama anlaşılmadı.
Eğer o mağazanın yöneticisinin yaptığı zararı görmezden gelecek bir torpili yoksa özel sektörde kimse işini iyi yapmayan elemanı tutmaz. Belirli bir dönem çalıştırır, beklentiyi karşılamayan eleman işten çıkarılır.