maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim mağazada da hem elamanlar hem de müdür (mağaza yöneticisi) var.Tabiki de diğerlerinden daha fazla maaş alıyor.Bir kere şöyle düşünmelisiniz.Bu kişi mağaza yöneticisi olana kadar normal elaman olarak çalıştı ve işi gerçekten çok iyi öğrendiği düşünüldüğü için mağaza yöneticisi yapıldı.Yani kimseyi direkt olarak mağaza yöneticisi yapmazlar.Tabi büyük firmalar yurtdışında işletme okumuş hayatında iki ürün satmamış kişileri mağaza yöneticisi yapıp daha sonra bu mağaza neden iş yapmıyor diye boş boş beklerler orası da ayrı mevzu.
Aslında ben son dediğinize atıfta bulundum ama anlaşılmadı.