Bir çok iş ilanında görüyorum bu mağaza yöneticiliği işini. Çok da merak ediyorum. Acaba bu yöneticiler ne yapıyor da o kadar para alıyor ki? Raf düzen eleman daha fazla efor sarfediyor.
Senin kafanla bakarsak amele müteahhitten fazla para kazansın.
Çalıştırmak, çalışmaktan daha önemli bir iştir.
Emeğin karşılığı harcanan kaloriye göre değil, yaratılan katma değere göre belirlenir.
Raf dizmek vasıfsız bir iştir, orta zekalı herkes yapabilir.
Ama yönetmek, organize etmek, planlamak, denetlemek, raporlamak herkesin yapabileceği bir iş değildir. Vasıf gerektirir.