constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizde mi mağaza yöneticiliği yapıyorsunuz?
Hayır ama bir den çok kişinin çalıştığı yere bir yönetici gerekeceğini bilecek kadar çalışma hayatım oldu. İşleri organize eden ve denetleyen biri her işletmede gereklidir. Özellikle zayıf iş disiplinine sahip bizim milletimiz için. Yöneticilik profesyonel bir iştir. Herkes karlı ve perfromanslı şekilde eleman çalıştıramaz.