Acuvue Oasys For Astigmatizm Lensleri
11
●3.910
- 25-08-2014, 23:52:47hocam yusyuvarlak olunca mı yoksa v şeklinde uçlarında hafif diklik olunca mı düz oluyor onu anlayamadım. 123 yazısını da göremedim.json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2014, 09:41:49123 olayı nedir? ilk defa duydumnetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2014, 09:48:05yok ben öyle birşey görmedim daha, ama anlaman lazım yahu düz mü ters minetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2014, 09:56:29Neyse ben Purevision 2 HD For Astigmatizm alayım biraz batma ve kuruluk yapsa da verdiği görüntü gerçekten HD kalitesinde.json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2014, 10:08:04ben bundan başka lens takmadım, şuanda benim görüntüde hd kalitesinde, acaba bunun hd si nasıl olur çok merak ettimnetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2014, 10:09:23Aşırı derecede fark ediyor, benim dereceler aynıydı her iki lenste de ama Purevision 2 HD For Astigmatizm'de gerçekten çok daha iyi performans aldım. Loş ortamlarda bile HD görüntü dediği gibi gerçekten loş ortamı bile bulanık göstermiyor.json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle