• 23-08-2014, 23:35:08
    #1
    Merhaba bende bu gözlük lensleri var fakat batma yapıyor. Lensin ters mi düz mü oldugunu anlamak için 123 yazısını bulmaya çalıştım fakat lenste herhangi bir yazıda gözükmüyor. Nasıl anlayabiliriz bu durumu
  • 24-08-2014, 12:26:17
    #2
    ben de aynı lensi kullanıyorum, çanak şeklinde olunca normal oluyor. ama etrafından anlayabilirsin?
  • 25-08-2014, 23:52:47
    #3
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de aynı lensi kullanıyorum, çanak şeklinde olunca normal oluyor. ama etrafından anlayabilirsin?
    hocam yusyuvarlak olunca mı yoksa v şeklinde uçlarında hafif diklik olunca mı düz oluyor onu anlayamadım. 123 yazısını da göremedim.
  • 26-08-2014, 09:41:49
    #4
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yusyuvarlak olunca mı yoksa v şeklinde uçlarında hafif diklik olunca mı düz oluyor onu anlayamadım. 123 yazısını da göremedim.
    123 olayı nedir? ilk defa duydum
  • 26-08-2014, 09:46:43
    #5
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    123 olayı nedir? ilk defa duydum


  • 26-08-2014, 09:48:05
    #6
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok ben öyle birşey görmedim daha, ama anlaman lazım yahu düz mü ters mi
  • 26-08-2014, 09:56:29
    #7
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok ben öyle birşey görmedim daha, ama anlaman lazım yahu düz mü ters mi
    Neyse ben Purevision 2 HD For Astigmatizm alayım biraz batma ve kuruluk yapsa da verdiği görüntü gerçekten HD kalitesinde.
  • 26-08-2014, 10:08:04
    #8
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse ben Purevision 2 HD For Astigmatizm alayım biraz batma ve kuruluk yapsa da verdiği görüntü gerçekten HD kalitesinde.
    ben bundan başka lens takmadım, şuanda benim görüntüde hd kalitesinde, acaba bunun hd si nasıl olur çok merak ettim
  • 26-08-2014, 10:09:23
    #9
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bundan başka lens takmadım, şuanda benim görüntüde hd kalitesinde, acaba bunun hd si nasıl olur çok merak ettim
    Aşırı derecede fark ediyor, benim dereceler aynıydı her iki lenste de ama Purevision 2 HD For Astigmatizm'de gerçekten çok daha iyi performans aldım. Loş ortamlarda bile HD görüntü dediği gibi gerçekten loş ortamı bile bulanık göstermiyor.