json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok ben öyle birşey görmedim daha, ama anlaman lazım yahu düz mü ters mi
Neyse ben Purevision 2 HD For Astigmatizm alayım biraz batma ve kuruluk yapsa da verdiği görüntü gerçekten HD kalitesinde.