json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bundan başka lens takmadım, şuanda benim görüntüde hd kalitesinde, acaba bunun hd si nasıl olur çok merak ettim
Aşırı derecede fark ediyor, benim dereceler aynıydı her iki lenste de ama Purevision 2 HD For Astigmatizm'de gerçekten çok daha iyi performans aldım. Loş ortamlarda bile HD görüntü dediği gibi gerçekten loş ortamı bile bulanık göstermiyor.