Konu
Acuvue Oasys For Astigmatizm Lensleri
25-08-2014, 23:52:47
#3
netadam
json adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben de aynı lensi kullanıyorum, çanak şeklinde olunca normal oluyor. ama etrafından anlayabilirsin?
hocam yusyuvarlak olunca mı yoksa v şeklinde uçlarında hafif diklik olunca mı düz oluyor onu anlayamadım. 123 yazısını da göremedim.