netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse ben Purevision 2 HD For Astigmatizm alayım biraz batma ve kuruluk yapsa da verdiği görüntü gerçekten HD kalitesinde.
ben bundan başka lens takmadım, şuanda benim görüntüde hd kalitesinde, acaba bunun hd si nasıl olur çok merak ettim