• 22-08-2014, 18:05:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Küçük kardeşim Liseye geçti bugun sonuçlar açıklandı Anadolu Lisesi ( Eski Adı Düz Lise) kazanmış ama kesinlikle gitmesi taraftarı degilim.
    Çünkü:
    1- kafasına silah daya ders çalışmaz
    2- 12 Saatini PC de geçirir.
    3- Üniversite kazanacıgına dair en ufak umudum yok.

    Kendisine anlatmaya çalışıyorum liseden mezun olunca hiç bir işe yaramazssın git meslek lisesine meslek ögren iş yaparsın belki ama Meslek lisesi ne gitmeyi ret ediyor ortalıgı yıkıyor.

    Bir çözüm önerisi verin çok kararsız kaldım yardımlarınızı bekliyorum.
  • 22-08-2014, 18:27:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    KadirVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Küçük kardeşim Liseye geçti bugun sonuçlar açıklandı Anadolu Lisesi ( Eski Adı Düz Lise) kazanmış ama kesinlikle gitmesi taraftarı degilim.
    Çünkü:
    1- kafasına silah daya ders çalışmaz
    2- 12 Saatini PC de geçirir.
    3- Üniversite kazanacıgına dair en ufak umudum yok.

    Kendisine anlatmaya çalışıyorum liseden mezun olunca hiç bir işe yaramazssın git meslek lisesine meslek ögren iş yaparsın belki ama Meslek lisesi ne gitmeyi ret ediyor ortalıgı yıkıyor.

    Bir çözüm önerisi verin çok kararsız kaldım yardımlarınızı bekliyorum.
    hocam meslek lisesinden mezun oluncada az bi maaşla ömrünün sonuna kadar çalışcak siz biraz sıkıstırarak zar zorda olsa anadolu lisesini okutup sınava sokun bi ünv kazanınca ne yaparsa yapsın zaten kazandıktan sonra okur bi şekilde
  • 22-08-2014, 18:36:47
    #3
    KadirVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Küçük kardeşim Liseye geçti bugun sonuçlar açıklandı Anadolu Lisesi ( Eski Adı Düz Lise) kazanmış ama kesinlikle gitmesi taraftarı degilim.
    Çünkü:
    1- kafasına silah daya ders çalışmaz
    2- 12 Saatini PC de geçirir.
    3- Üniversite kazanacıgına dair en ufak umudum yok.

    Kendisine anlatmaya çalışıyorum liseden mezun olunca hiç bir işe yaramazssın git meslek lisesine meslek ögren iş yaparsın belki ama Meslek lisesi ne gitmeyi ret ediyor ortalıgı yıkıyor.

    Bir çözüm önerisi verin çok kararsız kaldım yardımlarınızı bekliyorum.
    Meslek lisesi mezunu olan biri olarak bunları söylüyorum.

    - Lise 3, Lise 4 te ders çalışmaya karar verirse çok pişman olur.

    - Meslek lisesinde çar çakal ile dolaşmaya başlarsa hayatını toplayamaz.

    - Lise 4'te herkes ders çalışırken kendisi staj da olur. ( Ders çalışmaya karar verirse pişmanlık içerir. )

    - Meslek lisesinde lise 2 ve sonrasındaki sınıflarda bölüm dersleri gösterilir ve üniversite sınavı ile ilgili bir şey öğrenemez.

    - Meslek lisesinden aldığı diploma çok bir işe yaramaz.

    - Meslek öğrenmesini istiyorsanız 4 yıl boş boş okula gideceğine bir yere verirsiniz 4 içerisinde usta olur. Açıktan da liseyi bitirir. ( En son önerdiğim seçenektir. )


    Bence düz liseye gitmesi daha iyi olacaktır. İleride olur da ders çalışacak olursa en azından zorlanmaz.
  • 22-08-2014, 18:47:01
    #4
    evden bilgisayarı kaldırın gitsin.çalışmaz diye bir şey yok bi ara bi gaza gelir çalışmaya başlar
  • 22-08-2014, 18:53:54
    #5
    Kardeşinize karışmayarak geleceği hakkında en iyi yardımı yapabilirsiniz.
    Meslek okuyan arkadaşlarım şu an depresyon style takılıyor, elde tesbih mahallede hangi kaldırım yeni hangi park dolu onun raporunu tutuyorlar.
  • 22-08-2014, 19:01:18
    #6
    Sağlık meslek lisesine gitmesi onun için çok iyi olurdu.Kardeşim bu sene %50 burslu hemşirelik kazandı.Keşke liseyi sağlık meslek okutsaydık diye çok pişman olduk.
  • 22-08-2014, 19:12:43
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Meslek lisesine gidip hayatını berbat etmeyin çocuğun, bu kadar önyargılı da olmayın.. Akıllanır gider
  • 22-08-2014, 19:18:25
    #8
    Ankarayı bilmiyorum da meslek lisesinde şimdi sınıflarda kız falan yoktur buda orantısız sapıtma yaratır. Başınıza sabah akşam sokak kenarında köşe tutan biri olarak çıkmasın sonra.He şöyle bir şey var okulu bitirdin mi direk iki senelik bir bölüm okuyabilir , oranın havasını aldın mı dört seneliğe devam ettirmek için çalışabilir.

    Birde önemli şöyle bir konu var benim bildiğin düz lisede dersleri sıkı tutarlar çalışmayan biri giderse ilk seneden kalır.Düz liseye giden çok arkadaşım okulu bıraktı , meslek lisesinde ise yatarak okul geçiliyor.

    Tavsiye : 12 saatini bilgisayar başında geçiriyorsa ona para kazanmanın yollarını gösterin , youtube , web site vs artık ne varsa bunlarla uğraştırın da bir faydası olsun.
  • 22-08-2014, 19:21:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşinize karışmayarak geleceği hakkında en iyi yardımı yapabilirsiniz.
    Meslek okuyan arkadaşlarım şu an depresyon style takılıyor, elde tesbih mahallede hangi kaldırım yeni hangi park dolu onun raporunu tutuyorlar.
    o senin arkadaşlarının beceriksizliği

    meslek lisesi okuyupta şuan durumu çok iyi olan tanıdıklarım var. ve bende meslek lisesi web tasarım okuyorum şuan bile kendi harçlığımı kendim kazanıyorm hemde fazlasıyla..