Merhaba arkadaşlar.
Küçük kardeşim Liseye geçti bugun sonuçlar açıklandı Anadolu Lisesi ( Eski Adı Düz Lise) kazanmış ama kesinlikle gitmesi taraftarı degilim.
Çünkü:
1- kafasına silah daya ders çalışmaz
2- 12 Saatini PC de geçirir.
3- Üniversite kazanacıgına dair en ufak umudum yok.
Kendisine anlatmaya çalışıyorum liseden mezun olunca hiç bir işe yaramazssın git meslek lisesine meslek ögren iş yaparsın belki ama Meslek lisesi ne gitmeyi ret ediyor ortalıgı yıkıyor.
Bir çözüm önerisi verin çok kararsız kaldım yardımlarınızı bekliyorum.