Ankarayı bilmiyorum da meslek lisesinde şimdi sınıflarda kız falan yoktur buda orantısız sapıtma yaratır. Başınıza sabah akşam sokak kenarında köşe tutan biri olarak çıkmasın sonra.He şöyle bir şey var okulu bitirdin mi direk iki senelik bir bölüm okuyabilir , oranın havasını aldın mı dört seneliğe devam ettirmek için çalışabilir.
Birde önemli şöyle bir konu var benim bildiğin düz lisede dersleri sıkı tutarlar çalışmayan biri giderse ilk seneden kalır.Düz liseye giden çok arkadaşım okulu bıraktı , meslek lisesinde ise yatarak okul geçiliyor.
Tavsiye : 12 saatini bilgisayar başında geçiriyorsa ona para kazanmanın yollarını gösterin , youtube , web site vs artık ne varsa bunlarla uğraştırın da bir faydası olsun.