EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşinize karışmayarak geleceği hakkında en iyi yardımı yapabilirsiniz.
Meslek okuyan arkadaşlarım şu an depresyon style takılıyor, elde tesbih mahallede hangi kaldırım yeni hangi park dolu onun raporunu tutuyorlar.
o senin arkadaşlarının beceriksizliği

meslek lisesi okuyupta şuan durumu çok iyi olan tanıdıklarım var. ve bende meslek lisesi web tasarım okuyorum şuan bile kendi harçlığımı kendim kazanıyorm hemde fazlasıyla..