allah aşkına? göster bakayım bi
ulan biraz aklını çalıştır matematik bilmeyen adam nasıl mühendislik okusun.
böyle düşük seviyede konuşmanı yaşına veriyorum.. büyüyünce utanırsın bu yazdıklarından..
Denilmek istenen meslek lisesinde iyi bir matematik eğitimi verilmiyor yapması çok zor olur.. gidip kendisi çalışarak da yapamaz kolay kolay.. iyi bir temel lazım..
istediğin kadar da çalış matematiği varsa adam daha başarılıdır.. sen kod yazarsın adamın yazdığı koddan sanat çıkar..
sen fonksiyon yazarsın bilen adam bakar ortada iş var ama yazım şekli berbat adam algoritmayı kurup temiz kod yazar işi kapar.. sen sonra bir kaç bin kazanıp çok iyi gelirim var dersin..