• 22-08-2014, 21:34:14
    #28
    Bir Meslek Lisesi mezunu olarak şu video aklıma gelir bu videoda olanlar 100%200 doğrudur. Anadolu okuyanların şu anda hiçbir + sı yok. Fakat videoda olanlar gerçekten doğrudur


    http://www.youtube.com/watch?v=XRfqsCl784Q
  • 22-08-2014, 21:45:06
    #29
    Üyeliği durduruldu
    meslek lisesi neymiş, düz liseye gönderin tabiki.
  • 22-08-2014, 21:48:05
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Armageddon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah aşkına? göster bakayım bi


    ulan biraz aklını çalıştır matematik bilmeyen adam nasıl mühendislik okusun.
    böyle düşük seviyede konuşmanı yaşına veriyorum.. büyüyünce utanırsın bu yazdıklarından..

    Denilmek istenen meslek lisesinde iyi bir matematik eğitimi verilmiyor yapması çok zor olur.. gidip kendisi çalışarak da yapamaz kolay kolay.. iyi bir temel lazım..

    istediğin kadar da çalış matematiği varsa adam daha başarılıdır.. sen kod yazarsın adamın yazdığı koddan sanat çıkar..
    sen fonksiyon yazarsın bilen adam bakar ortada iş var ama yazım şekli berbat adam algoritmayı kurup temiz kod yazar işi kapar.. sen sonra bir kaç bin kazanıp çok iyi gelirim var dersin..
  • 22-08-2014, 21:51:36
    #31
    Liseye başlarken aynı durumu ben de yaşadım, ben meslek lisesine gitmek istiyordum. Zorla düz liseye yazdırdılar beni. İlk yılın sonunda ailemi meslek lisesine ikna ettim ve meslek lisesine geçtim. Şimdi ailedeki hemen herkesten daha mutluyum, daha iyi para kazanıyorum.

    Diyeceğim şu ki, düz lise istiyorsa vardır bir bildiği. Arkadaş grubu önemli. Bakarsınız 2. sınıfta ders çalışmaya başlar, o zaman siz bile hayret edersiniz.
  • 22-08-2014, 22:25:07
    #32
    Üyeliği durduruldu
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle düşük seviyede konuşmanı yaşına veriyorum.. büyüyünce utanırsın bu yazdıklarından..

    Denilmek istenen meslek lisesinde iyi bir matematik eğitimi verilmiyor yapması çok zor olur.. gidip kendisi çalışarak da yapamaz kolay kolay.. iyi bir temel lazım..

    istediğin kadar da çalış matematiği varsa adam daha başarılıdır.. sen kod yazarsın adamın yazdığı koddan sanat çıkar..
    sen fonksiyon yazarsın bilen adam bakar ortada iş var ama yazım şekli berbat adam algoritmayı kurup temiz kod yazar işi kapar.. sen sonra bir kaç bin kazanıp çok iyi gelirim var dersin..
    işte o seni ilgilendirmez
  • 23-08-2014, 00:13:46
    #33
    Armageddon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu neyin kafası?

    Matematik bilip bilmemesi seni zerre ilgilendirmez! adam işini yapıyomu yapıyomu parasını kazanıyomu kazanıyo? bitti nokta

    görende oxfordda okuyo sanar şunu

    he bide o tesbihliler sana cok cektirmiş sanırım (:
    Bende şuanda bir meslek lisesi öğrencisiyim.Ama mesajlarınıza bir bakarsanız bukelamun gibi o ortama nasıl ayak uydurduğunuzu görürsünüz.Yazılımdan kazandıklarınız,elde ettikleriniz sizin başarınızdır.Bunu meslek,teknik liselerle alakası olmayan yaşıtlarımızda gerçekleştirebiliyor.

    Matematik bilip bilmemesi önemli değil tarzında konuşmuşsunuz lakin yarın öbürgün bu alanda başarınızı daha da arttırırsanız kurumsal firmalarda o matematiğe önem veren mühendislerden emir alabilirsiniz.
  • 23-08-2014, 00:19:23
    #34
    Armageddon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw hehe. iş sende bitiyor çalışırsın başarılı olursun sen kendini o konuma layık görüyosan bişey diyemem . ama herkesin gözü senin gibi ALÇAK larda değil. hadi buda son mesajım
    sabaha mı bıraksam bilemedim.
    Hadi abisi sen git kod yaz, büyü önce suç bende adamcıklarla laf dalaşına girmişim.

    He efem he bi sensin zaten, küçüçük kadar beynini yorma.
  • 23-08-2014, 00:29:18
    #35
    Bende bu seçim arasında kalmıştım ve sonra düz liseyi seçmiştim. ÖSS vardı bizim girdiğimiz zamanlarda öyle çok iyi bir puanda çıkaramamıştım ve ilk senemde istemediğim bir bölüme yerleşmiş oldum. Sonra güç bela okulu bitiricez derken okuluda bitirdik ama okul bitince elde ne bir meslek var ne bir bilgi. Gitsin meslek lisesine paşalar gibi en kötü gider 2 yıllık meslek yüksek okuluna geçiş hakkını kullanır. Ha baktı ilerisi var devamını getirmek istiyor girsin DGS'sine mühendis olsun. Hem işi öğrenmiş mesleğini öğrenmeiş olur en iyi ihtimalle artık mühendis olma şansı bile var diye biliyorum. Ben olsam Meslek lisesini seçerdim açıkçası.
  • 23-08-2014, 02:54:23
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeşinizin yaşı daha çok genç hocam lisede belli şeyleri görüp ona göre kendine elbet bir yol çizecektir.