Bende bu seçim arasında kalmıştım ve sonra düz liseyi seçmiştim. ÖSS vardı bizim girdiğimiz zamanlarda öyle çok iyi bir puanda çıkaramamıştım ve ilk senemde istemediğim bir bölüme yerleşmiş oldum. Sonra güç bela okulu bitiricez derken okuluda bitirdik ama okul bitince elde ne bir meslek var ne bir bilgi. Gitsin meslek lisesine paşalar gibi en kötü gider 2 yıllık meslek yüksek okuluna geçiş hakkını kullanır. Ha baktı ilerisi var devamını getirmek istiyor girsin DGS'sine mühendis olsun. Hem işi öğrenmiş mesleğini öğrenmeiş olur en iyi ihtimalle artık mühendis olma şansı bile var diye biliyorum. Ben olsam Meslek lisesini seçerdim açıkçası.