Liseye başlarken aynı durumu ben de yaşadım, ben meslek lisesine gitmek istiyordum. Zorla düz liseye yazdırdılar beni. İlk yılın sonunda ailemi meslek lisesine ikna ettim ve meslek lisesine geçtim. Şimdi ailedeki hemen herkesten daha mutluyum, daha iyi para kazanıyorum.
Diyeceğim şu ki, düz lise istiyorsa vardır bir bildiği. Arkadaş grubu önemli. Bakarsınız 2. sınıfta ders çalışmaya başlar, o zaman siz bile hayret edersiniz.