Yaw hehe. iş sende bitiyor çalışırsın başarılı olursun sen kendini o konuma layık görüyosan bişey diyemem . ama herkesin gözü senin gibi ALÇAK larda değil. hadi buda son mesajım
sabaha mı bıraksam bilemedim.
Hadi abisi sen git kod yaz, büyü önce suç bende
adamcıklarla laf dalaşına girmişim.
He efem he bi sensin zaten, küçüçük kadar beynini yorma.