• 22-08-2014, 19:27:13
    #10
    Armageddon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o senin arkadaşlarının beceriksizliği

    meslek lisesi okuyupta şuan durumu çok iyi olan tanıdıklarım var. ve bende meslek lisesi web tasarım okuyorum şuan bile kendi harçlığımı kendim kazanıyorm hemde fazlasıyla..
    O senin ve tanıdıklarının becerisi olabilir
    Ben meslek lisesi okuyup çok güzel seçim yapmışım diyen 1 kişi tanımıyorum.
    Matematik yönünden sıfırlar. ( üniversite ve dersaneye dayanarak konuşuyorum )

    Kavga ve nizah konusunda süper yetenekliler

    Sen web tasarım okuyorsun o işi yapıyorsun, senin bölümünü okumayıp düz lise veya anadolu lisesi mezunu şuan üniversitede iyi yere gelmiş kişilerde web tasarım yapabiliyor ve onlarda kendi harçlığını kazanıyor.

    Web tasarım okuduğun için onu yapıyorsun, okumasan da yapardın. Bunu demeye çalışıyorum yani.
  • 22-08-2014, 19:32:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O senin ve tanıdıklarının becerisi olabilir
    Ben meslek lisesi okuyup çok güzel seçim yapmışım diyen 1 kişi tanımıyorum.
    Matematik yönünden sıfırlar. ( üniversite ve dersaneye dayanarak konuşuyorum )

    Kavga ve nizah konusunda süper yetenekliler

    Sen web tasarım okuyorsun o işi yapıyorsun, senin bölümünü okumayıp düz lise veya anadolu lisesi mezunu şuan üniversitede iyi yere gelmiş kişilerde web tasarım yapabiliyor ve onlarda kendi harçlığını kazanıyor.

    Web tasarım okuduğun için onu yapıyorsun, okumasan da yapardın. Bunu demeye çalışıyorum yani.
    Bu neyin kafası?

    Matematik bilip bilmemesi seni zerre ilgilendirmez! adam işini yapıyomu yapıyomu parasını kazanıyomu kazanıyo? bitti nokta

    görende oxfordda okuyo sanar şunu

    he bide o tesbihliler sana cok cektirmiş sanırım (:
  • 22-08-2014, 19:35:46
    #12
    Geçmiş aklıma geldi kardeşin aynı kafada devam ederse şunları yaşıycak

    8. sınıfta dershaneye gitmiştim zorla babam kayıt ettirmişti derslere pek gitmezdik internet cafe meşhurdu gidip arkadaşlarla Counter strike atardık . Dershane günleri laylaylom geçti bizim zamanımızda OKS vardı OKS girdim 261 puan ne sağlık meslek tutuyodu ne anadolu ya meslek lisesine meteme gidicektim yada Düz lise bizim burdaki meslek lisesinde ilgimi çeken bölümler olmadıgından düz liseyi seçtim 9. sınıfın ilk döneminde teşekkür almıştım. Arkadaşları tanımıyordum ilk okuldan gelmişim liseye sudan cıkmış balığa dönmüşüm o yüzden teşekkür aldım heralde can sıkıntısından derslere calısıyoduk Arkadaşlara ortamlara alıştıkca 1 ler karnede coğalmaya başladı 10 da sayısalı seçtim ailem seçtirdi onuda sayısalda cok meslek var diye Sorsan iyiki sayısalı seçmişim sözel veya eşit ağırlık mezunu olsam kazanamazdım sanırım. sayısalı seçtikten sonrada 11 12 lay lay lom geçti lisede dershaneyede gitmedim derken ygs lys geldi bende 0 bilgi sayısalcıyım ama sorsan ne biliyon hiç bişey kimyam lisede 0 düşerdi 1 düşse kredi gelcek kredi bile gelmezdi. diploma notum 61 di 36-39 arası okul puanım vardı . YGS lys girdik baraj ygsde 180 di 220 puan almıstım ygs 1 den 2. sınav olan lysde barajı geçememiştim . Sonra mezuna kaldım ailem arkadaşlardan uzaklasıyım ders calısıym diye oturduğum şehirden ablamın yanına gönderdi orda dershaneye gittim dershanedeki sınıfım yüksekti yani bişeler bilen temeli olan öğrencilerdi bende temel yok hoca anlatırdı anlamazdım soramazdımda biraz utangaç tipim vardı o zaman sene 2011 dershaneye gidiyordum ama sanki boşuna gidiyordum sonra girdik yine ygs lys Dercem 600 bn . Hedefim mimarlıktı ablamın eşi yani eniştem mimardı cünkü lise 2 den beri hayranlıkla bakıyodum mesleğe calısma şartlarının ne kadar zor olduğunu biliyordum ama tam bana göre meslekdi yanlız puanları cok yüksekti. Sonra 2. kez mezuna kaldım ama hayatımda hiç ders calışmayan ben ders calısmaya başladı en temelden sıfırdan başladım mezunlugumun 2. senesinde derecem 141 bne kadar gelmişti. Yanılmıyorsam bayburt ve bir kaç yerde inşaat müh. tutuyordu. Ailem felan herkez git inşaat müh. iyidir. Akrabaların coğu zaten inşaat sektöründe iş sıkıntın olmaz vs vs. benim hedefim varya mimarlık gitmiyorum diyip tekrar mezuna kaldım. Ailemi güc bela ikna ettim calısıcagımı hedefim oldugunu vs. vs. diyip tekrar kaldım ama kendimi kandırdım. Mimarlık hedefiyle başladığım yolda bazı kendi sebeplerimden ( Mallık diyorum ) ders calısmayı bıraktım saldım saldım saldım geçen seneden düşük yaptım 159 bn sıralama yaptım Ailedeki herkez biz sana git demiştik böyle olucağu belliydi vs vs baya herkez üstüme geldi tercih yaptım bu sene Makine müh. tutturduk. Mimarlık hedefiyle başladık makine müh. kazandık okuyan birkaç arkadaşda var zor bir bölüm nasıl bitiricez orasıda cabası gittikten sonra belkide bırakırım başka bölüme geçmeye çalışırım.İşin garibi ben şanslıydım arkamda herzaman duran bir ailem vardı iyi olsun kötü olsun hep destek oldular.Bazı şeyleri fazla zorlamamak gerekiyormuş onu anladım.Elimden geleni yapsam calısıpda olmadı desem nasip derim kader derim ama çalışmayıp kazanılmayınca insanın içinde ukte kalmıyor değil.

    Dershaneleride kaldırıyorlar gerçi sınav sistemi sil baştanda değişik. Düz lise meslek lise. İmamhatip den önce kardeşin MESLEĞİNİ belirlesin neye yeteneği var, sayısal zekasımı iyi sözelimi iyi bunları analiz edin hocam. Sevmediği biyere giderse onu bitirmek daha zor olur.Babanın senin demenle giderse hatayı en baştan yaparsınız.Okuycak olanda o gelecekde onun geleceği eğer seçimini kendi yaparsa ilerde şu durumla karşılaşmazsınız hayatımı siz kararttınız sizin yüzünüzden oldu gibi durumlarla. İleride kötüde olsa ben yaptım benim kararımla oldu der en azından. Şimdi küçük biraz ileriyi göremiyor. Ben zorlanmadan para kazanmak istiyorum felan diyorsa ama Sağlık meslek lisesi okuyan arkadaşlarımın şuan hepsi iş güç sahipi ben daha yeni üniversiteye başlıycam Sağlık meslek lisesini önerebilirim. Oda tutmuyorsa kararı kendisine bırakın benim fikrim budur.Ama şuda gerçek Meslek lisesi olsun düz olsun fen olsun çalışmadan hiçbir yere gelinmiyor hocam lisede calışmazsa mezun olduktan sonra ders calısır .Yine akıllanmazsa askerde akıllanır heralde

    En son olarak şunu diyim ben meslek lisesi okudum şuan cok iyi para kazanıyorum ben düz lise mezunuyum paraya para demiyorum yada meslek lisesi okudum cok pişmanım felan aldırmayın hocam. Her 2 lisedende bitirip iyi yerde olanda var kötü yerdede.çalışanla çalışmayan bir olmaz kişi kendi belirler.
  • 22-08-2014, 19:43:14
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Armageddon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu neyin kafası?

    Matematik bilip bilmemesi seni zerre ilgilendirmez! adam işini yapıyomu yapıyomu parasını kazanıyomu kazanıyo? bitti nokta

    görende oxfordda okuyo sanar şunu

    he bide o tesbihliler sana cok cektirmiş sanırım (:
    bakın meslek lisesine giderse böyle olur başını yakmayın çocuğun..

    Meslek lisesi genel anlamda mühendis yetiştirir.. matematik bilmeyen mühendis olamaz.. matematik bilmeyen işletme ve iktisat bile okuyamaz..

    liseli ergen ayaklarını bırakın biraz saygılı konuşun büyüklerinizle..
  • 22-08-2014, 19:44:01
    #14
    Hocam meslek lisesinde güzel tercih yaparsan tutunursun.
    Ben Grafik Tasarım ve Fotoğrafçılık okudum. Elimde iki meslek mevcut şu an.
    Mesleğim güzel. Güzel parada kazanıyorum şükür. Fakat ben Elektrik, Kuyumculuk gibi meslekler okusaydım böyle olmazdım.
    Bana göre meslek lisesinde üç tane güzel seçim var.
    Grafik Tasarım, Bilgisayar ve Bilgisayar Destekli Makine.

    Bunun dışında ki bölümlerde tutunamaz. Sabit maaşlı teknisyer olur hepsinde.
    Dediğim bölümlerde de kendini geliştirmeli tabii. Sürekli bilgisayar başındaymış. Heveside olur.
    Çocuğa anlatın bu üç bölümü.

    YGS-LYS zamanı geldiğinde üstün performans beklemeyin. Hiçbir meslek lisesi öğrencisi ilk girişinde güzel birşey yapamaz. 300'ü göremeyen %95 kesimdir.
    Düz lisede de okuyup hiçbirşey olmaması var. Tatlı dille anlatın.
    • KadirVural
    KadirVural bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-08-2014, 19:45:14
    #15
    Armageddon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu neyin kafası?

    Matematik bilip bilmemesi seni zerre ilgilendirmez! adam işini yapıyomu yapıyomu parasını kazanıyomu kazanıyo? bitti nokta

    görende oxfordda okuyo sanar şunu

    he bide o tesbihliler sana cok cektirmiş sanırım (:
    Sakin ol küçük enişte
    Beni ilgilendirmez zaten matematik bilip bilmemesi. Ama bu eğitim sisteminde matematiksiz bir yere gelmen biraz zor olur.

    Oxfıratta okuyorum
    Yavrum, web tasarımı kötülemiyorum zaten ama sende çok büyütmüşsün. Uzaya uydu yollamıyorsunuz.

    Böyle efelene efelene konuşursan bir daha, gösteririm neyin kafası olduğunu.
  • 22-08-2014, 19:47:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin ol küçük enişte
    Beni ilgilendirmez zaten matematik bilip bilmemesi. Ama bu eğitim sisteminde matematiksiz bir yere gelmen biraz zor olur.

    Oxfıratta okuyorum
    Yavrum, web tasarımı kötülemiyorum zaten ama sende çok büyütmüşsün. Uzaya uydu yollamıyorsunuz.

    Böyle efelene efelene konuşursan bir daha, gösteririm neyin kafası olduğunu.
    allah aşkına? göster bakayım bi

    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakın meslek lisesine giderse böyle olur başını yakmayın çocuğun..

    Meslek lisesi genel anlamda mühendis yetiştirir.. matematik bilmeyen mühendis olamaz.. matematik bilmeyen işletme ve iktisat bile okuyamaz..

    liseli ergen ayaklarını bırakın biraz saygılı konuşun büyüklerinizle..

    ulan biraz aklını çalıştır matematik bilmeyen adam nasıl mühendislik okusun.
  • 22-08-2014, 19:49:03
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam meslek lisesinde güzel tercih yaparsan tutunursun.
    Ben Grafik Tasarım ve Fotoğrafçılık okudum. Elimde iki meslek mevcut şu an.
    Mesleğim güzel. Güzel parada kazanıyorum şükür. Fakat ben Elektrik, Kuyumculuk gibi meslekler okusaydım böyle olmazdım.
    Bana göre meslek lisesinde üç tane güzel seçim var.
    Grafik Tasarım, Bilgisayar ve Bilgisayar Destekli Makine.

    Bunun dışında ki bölümlerde tutunamaz. Sabit maaşlı teknisyer olur hepsinde.
    Dediğim bölümlerde de kendini geliştirmeli tabii. Sürekli bilgisayar başındaymış. Heveside olur.
    Çocuğa anlatın bu üç bölümü.

    YGS-LYS zamanı geldiğinde üstün performans beklemeyin. Hiçbir meslek lisesi öğrencisi ilk girişinde güzel birşey yapamaz. 300'ü göremeyen %95 kesimdir.
    Düz lisede de okuyup hiçbirşey olmaması var. Tatlı dille anlatın.
    Bartında senle bi görüşelim
  • 22-08-2014, 19:50:49
    #18
    Tüm yorumlara çok teşekkür ediyorum ellerinize sağlık

    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık meslek lisesine gitmesi onun için çok iyi olurdu.Kardeşim bu sene %50 burslu hemşirelik kazandı.Keşke liseyi sağlık meslek okutsaydık diye çok pişman olduk.
    Sağlık meslek lisesi Hemşirelik mezunuyum emin olun hiç bi işe yaramıyor KPSS bu sene kalkıyor devlet lise mezun hemşire istemiyor. Özel hastaneler en iyisi lise mezunu hemşireye 1500 tl maaş evde dursam daha çok kazanıyorum açıkcası. Emin olun hiç kötü bir iş yapmadınız iyiki göndermemişiniz.

    trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankarayı bilmiyorum da meslek lisesinde şimdi sınıflarda kız falan yoktur buda orantısız sapıtma yaratır. Başınıza sabah akşam sokak kenarında köşe tutan biri olarak çıkmasın sonra.He şöyle bir şey var okulu bitirdin mi direk iki senelik bir bölüm okuyabilir , oranın havasını aldın mı dört seneliğe devam ettirmek için çalışabilir.

    Birde önemli şöyle bir konu var benim bildiğin düz lisede dersleri sıkı tutarlar çalışmayan biri giderse ilk seneden kalır.Düz liseye giden çok arkadaşım okulu bıraktı , meslek lisesinde ise yatarak okul geçiliyor.

    Tavsiye : 12 saatini bilgisayar başında geçiriyorsa ona para kazanmanın yollarını gösterin , youtube , web site vs artık ne varsa bunlarla uğraştırın da bir faydası olsun.
    Onuda gösterdim yaşı küçük oldugu için sıkıcı geliyor 2 saat en fazla bişiler uğraşsa aklı hemen oyuna gidiyor.

    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş aklıma geldi kardeşin aynı kafada devam ederse şunları yaşıycak

    8. sınıfta dershaneye gitmiştim zorla babam kayıt ettirmişti derslere pek gitmezdik internet cafe meşhurdu gidip arkadaşlarla Counter strike atardık . Dershane günleri laylaylom geçti bizim zamanımızda OKS vardı OKS girdim 261 puan ne sağlık meslek tutuyodu ne anadolu ya meslek lisesine meteme gidicektim yada Düz lise bizim burdaki meslek lisesinde ilgimi çeken bölümler olmadıgından düz liseyi seçtim 9. sınıfın ilk döneminde teşekkür almıştım. Arkadaşları tanımıyordum ilk okuldan gelmişim liseye sudan cıkmış balığa dönmüşüm o yüzden teşekkür aldım heralde can sıkıntısından derslere calısıyoduk Arkadaşlara ortamlara alıştıkca 1 ler karnede coğalmaya başladı 10 da sayısalı seçtim ailem seçtirdi onuda sayısalda cok meslek var diye Sorsan iyiki sayısalı seçmişim sözel veya eşit ağırlık mezunu olsam kazanamazdım sanırım. sayısalı seçtikten sonrada 11 12 lay lay lom geçti lisede dershaneyede gitmedim derken ygs lys geldi bende 0 bilgi sayısalcıyım ama sorsan ne biliyon hiç bişey kimyam lisede 0 düşerdi 1 düşse kredi gelcek kredi bile gelmezdi. diploma notum 61 di 36-39 arası okul puanım vardı . YGS lys girdik baraj ygsde 180 di 220 puan almıstım ygs 1 den 2. sınav olan lysde barajı geçememiştim . Sonra mezuna kaldım ailem arkadaşlardan uzaklasıyım ders calısıym diye oturduğum şehirden ablamın yanına gönderdi orda dershaneye gittim dershanedeki sınıfım yüksekti yani bişeler bilen temeli olan öğrencilerdi bende temel yok hoca anlatırdı anlamazdım soramazdımda biraz utangaç tipim vardı o zaman sene 2011 dershaneye gidiyordum ama sanki boşuna gidiyordum sonra girdik yine ygs lys Dercem 600 bn . Hedefim mimarlıktı ablamın eşi yani eniştem mimardı cünkü lise 2 den beri hayranlıkla bakıyodum mesleğe calısma şartlarının ne kadar zor olduğunu biliyordum ama tam bana göre meslekdi yanlız puanları cok yüksekti. Sonra 2. kez mezuna kaldım ama hayatımda hiç ders calışmayan ben ders calısmaya başladı en temelden sıfırdan başladım mezunlugumun 2. senesinde derecem 141 bne kadar gelmişti. Yanılmıyorsam bayburt ve bir kaç yerde inşaat müh. tutuyordu. Ailem felan herkez git inşaat müh. iyidir. Akrabaların coğu zaten inşaat sektöründe iş sıkıntın olmaz vs vs. benim hedefim varya mimarlık gitmiyorum diyip tekrar mezuna kaldım. Ailemi güc bela ikna ettim calısıcagımı hedefim oldugunu vs. vs. diyip tekrar kaldım ama kendimi kandırdım. Mimarlık hedefiyle başladığım yolda bazı kendi sebeplerimden ( Mallık diyorum ) ders calısmayı bıraktım saldım saldım saldım geçen seneden düşük yaptım 159 bn sıralama yaptım Ailedeki herkez biz sana git demiştik böyle olucağu belliydi vs vs baya herkez üstüme geldi tercih yaptım bu sene Makine müh. tutturduk. Mimarlık hedefiyle başladık makine müh. kazandık okuyan birkaç arkadaşda var zor bir bölüm nasıl bitiricez orasıda cabası gittikten sonra belkide bırakırım başka bölüme geçmeye çalışırım.İşin garibi ben şanslıydım arkamda herzaman duran bir ailem vardı iyi olsun kötü olsun hep destek oldular.Bazı şeyleri fazla zorlamamak gerekiyormuş onu anladım.Elimden geleni yapsam calısıpda olmadı desem nasip derim kader derim ama çalışmayıp kazanılmayınca insanın içinde ukte kalmıyor değil.

    Dershaneleride kaldırıyorlar gerçi sınav sistemi sil baştanda değişik. Düz lise meslek lise. İmamhatip den önce kardeşin MESLEĞİNİ belirlesin neye yeteneği var, sayısal zekasımı iyi sözelimi iyi bunları analiz edin hocam. Sevmediği biyere giderse onu bitirmek daha zor olur.Babanın senin demenle giderse hatayı en baştan yaparsınız.Okuycak olanda o gelecekde onun geleceği eğer seçimini kendi yaparsa ilerde şu durumla karşılaşmazsınız hayatımı siz kararttınız sizin yüzünüzden oldu gibi durumlarla. İleride kötüde olsa ben yaptım benim kararımla oldu der en azından. Şimdi küçük biraz ileriyi göremiyor. Ben zorlanmadan para kazanmak istiyorum felan diyorsa ama Sağlık meslek lisesi okuyan arkadaşlarımın şuan hepsi iş güç sahipi ben daha yeni üniversiteye başlıycam Sağlık meslek lisesini önerebilirim. Oda tutmuyorsa kararı kendisine bırakın benim fikrim budur.Ama şuda gerçek Meslek lisesi olsun düz olsun fen olsun çalışmadan hiçbir yere gelinmiyor hocam lisede calışmazsa mezun olduktan sonra ders calısır .Yine akıllanmazsa askerde akıllanır heralde

    En son olarak şunu diyim ben meslek lisesi okudum şuan cok iyi para kazanıyorum ben düz lise mezunuyum paraya para demiyorum yada meslek lisesi okudum cok pişmanım felan aldırmayın hocam. Her 2 lisedende bitirip iyi yerde olanda var kötü yerdede.çalışanla çalışmayan bir olmaz kişi kendi belirler.
    Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ediyorum ellerinize sağlık. Kendi seçimine bırakıyorum er geç aklı başına gelir çalışır diye umarak Anadoluya gibi gözüküyor.