Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam meslek lisesinde güzel tercih yaparsan tutunursun.
Ben Grafik Tasarım ve Fotoğrafçılık okudum. Elimde iki meslek mevcut şu an.
Mesleğim güzel. Güzel parada kazanıyorum şükür. Fakat ben Elektrik, Kuyumculuk gibi meslekler okusaydım böyle olmazdım.
Bana göre meslek lisesinde üç tane güzel seçim var.
Grafik Tasarım, Bilgisayar ve Bilgisayar Destekli Makine.

Bunun dışında ki bölümlerde tutunamaz. Sabit maaşlı teknisyer olur hepsinde.
Dediğim bölümlerde de kendini geliştirmeli tabii. Sürekli bilgisayar başındaymış. Heveside olur.
Çocuğa anlatın bu üç bölümü.

YGS-LYS zamanı geldiğinde üstün performans beklemeyin. Hiçbir meslek lisesi öğrencisi ilk girişinde güzel birşey yapamaz. 300'ü göremeyen %95 kesimdir.
Düz lisede de okuyup hiçbirşey olmaması var. Tatlı dille anlatın.
Bartında senle bi görüşelim