Sakin ol küçük enişte
Beni ilgilendirmez zaten matematik bilip bilmemesi. Ama bu eğitim sisteminde matematiksiz bir yere gelmen biraz zor olur.
Oxfıratta okuyorum
Yavrum, web tasarımı kötülemiyorum zaten ama sende çok büyütmüşsün. Uzaya uydu yollamıyorsunuz.
Böyle efelene efelene konuşursan bir daha, gösteririm neyin kafası olduğunu.
allah aşkına? göster bakayım bi
bakın meslek lisesine giderse böyle olur başını yakmayın çocuğun..
Meslek lisesi genel anlamda mühendis yetiştirir.. matematik bilmeyen mühendis olamaz.. matematik bilmeyen işletme ve iktisat bile okuyamaz..
liseli ergen ayaklarını bırakın biraz saygılı konuşun büyüklerinizle..
ulan biraz aklını çalıştır matematik bilmeyen adam nasıl mühendislik okusun.