o senin arkadaşlarının beceriksizliği
meslek lisesi okuyupta şuan durumu çok iyi olan tanıdıklarım var. ve bende meslek lisesi web tasarım okuyorum şuan bile kendi harçlığımı kendim kazanıyorm hemde fazlasıyla..
O senin ve tanıdıklarının becerisi olabilir

Ben meslek lisesi okuyup çok güzel seçim yapmışım diyen 1 kişi tanımıyorum.
Matematik yönünden sıfırlar. ( üniversite ve dersaneye dayanarak konuşuyorum )
Kavga ve nizah konusunda süper yetenekliler
Sen web tasarım okuyorsun o işi yapıyorsun, senin bölümünü okumayıp düz lise veya anadolu lisesi mezunu şuan üniversitede iyi yere gelmiş kişilerde web tasarım yapabiliyor ve onlarda kendi harçlığını kazanıyor.
Web tasarım okuduğun için onu yapıyorsun, okumasan da yapardın. Bunu demeye çalışıyorum yani.