• 17-08-2014, 12:30:28
    #55
    kuveytle benimde 1 bin lira kadar bi meblag konusunda sikintim
    olmustu sizinkiyle ayni sekilde degil ama halletmislerdi insallah sizinkide halledilir. Ancak en kisa zamanda yetkili mercilere sikayette bulunmanizda fayda var.
  • 17-08-2014, 14:07:46
    #56
    Şubeye gidin direk eğer vermezlerse açın davayı
  • 17-08-2014, 18:13:27
    #57
    Telefonla olmaz, genel merkezlerine dilekçeni faksla, hemen ilgilenirler,

    aynısını bende garanti bankasında yaşadım, telefonla aradığında sallayıp duruyorlar, faks çektim 2 hafta içinde para iade edildi.
  • 17-08-2014, 18:19:00
    #58
    debit kart nedir bilen varmı? Benimde akbank maaş kartımın arkasında debit yazıyor
  • 17-08-2014, 19:34:27
    #59
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    debit kart nedir bilen varmı? Benimde akbank maaş kartımın arkasında debit yazıyor
    Debit kart kisaca paran varsa harca kartı.

    Arkadaşın bahsettiği olayda bankayla alakalı bir durum değil. ATM Skimmer olan bir atmden işlem yapmış Kart bilgileri kopyalanıp yurt dışındaki farklı bir atmden işlem yapılmış.

    Kredi kartı ile yapılan işlemlerde banka visa/master gibi firmaların kuralları çerçevesinde işlem yapar.

    Yapıkrediye yaptığım itirazda sonraki ekstreye iade olurken.
    garantiye yaptığım itirazda 3 ay sonra iade yapıldı.

    Bu süreç bankadan bankaya farklılık gösteriyor malesef.
  • 17-08-2014, 19:48:40
    #60
    arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler, kartımın klonlandığını düşünüyorum veya atm tuzağına düşmüşte olabilirim. kart bilgilerimi ele geçirdiklerini düşünmüyorum, internetten alışveriş yaparken telefonuma pin kodu gelirdi o zaman telefonuma pin kodu gelmedi.

    pazartesi günü şubeye gideceğim, gereken yapılmazsa dava açacağım.
  • 17-08-2014, 21:45:40
    #61
    Hocam 2 senedir kullanmaktayım bir sıkıntı yaşamadım.
    Muhtemelen senin kartın kopyalanmış
  • 18-08-2014, 00:08:14
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım kredi kartınyla ödeme yapmışsın ve site log tutuyor olabilir bu sayede çalınıp bazı forumlarda dağıtıyorlar kartı iptal ettir bence eğer öyle bir şey olduysa hesabında 1 tl dahi bırakmazlar
  • 18-08-2014, 01:09:32
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ATM olayını bilemem ama ben bütün alış verişlerimi sanal kart ile yapıyorum 2 kartımda da hiçbir sorun yaşamadım tek sorun abuk subuk işletme ücretleri kesilmesi