Konu
KuveytTürk Kullanmayın Kullandırmayın !
18-08-2014, 01:09:32
#63
kanisti
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ATM olayını bilemem ama ben bütün alış verişlerimi sanal kart ile yapıyorum 2 kartımda da hiçbir sorun yaşamadım tek sorun abuk subuk işletme ücretleri kesilmesi