• 25-08-2014, 02:50:22
    #82
    Kendiniz ile ilgili bir sorun olmadığından eminseniz kesinlikle dava açın. Kartınızdan bilginiz dahilinde olmayan bir şekilde para çekilmesi kabul edilemez bir durum, size dava da açsanız kazanamazsınız demeleri zaten doğal, dava açmanızı istemiyorlar. Ortağımın kredi kartı çalındı bir firmada şifresiz, imza ile kullanıldı, BDDK ve Türkiye Bankalar Birliğine şikayette bulunduk ve ücreti sonuna kadar geri aldık.
  • 25-08-2014, 03:22:10
    #83
    Hocam paranın nereye gittiğini öğrenin önce banka sizi bilgilendirmek zorunda ona göre işlem yapılması gerekiyor çünkü eğer kartınız çalınarak bu para çalındıysa bankaya karşı bir dava açmanızın bir anlamı yok.
  • 27-08-2014, 04:06:45
    #84
    alialparslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam paranın nereye gittiğini öğrenin önce banka sizi bilgilendirmek zorunda ona göre işlem yapılması gerekiyor çünkü eğer kartınız çalınarak bu para çalındıysa bankaya karşı bir dava açmanızın bir anlamı yok.
    kartım çalınmadı, görüştüğüm müşteri temsilcisi paranın 3dsecure ile çekildiğini söyledi, 3dsecure'li çekimlerde hiçbir bankanın ödeme yapmadığını söyledi. Para brezilyamıydı öyle bir yerden çekilmiş.

    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiniz ile ilgili bir sorun olmadığından eminseniz kesinlikle dava açın. Kartınızdan bilginiz dahilinde olmayan bir şekilde para çekilmesi kabul edilemez bir durum, size dava da açsanız kazanamazsınız demeleri zaten doğal, dava açmanızı istemiyorlar. Ortağımın kredi kartı çalındı bir firmada şifresiz, imza ile kullanıldı, BDDK ve Türkiye Bankalar Birliğine şikayette bulunduk ve ücreti sonuna kadar geri aldık.
    Türkiye Bankalar Birliği ne oluyor hocam ?
    .
  • 27-08-2014, 04:13:45
    #85
    DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kartım çalınmadı, görüştüğüm müşteri temsilcisi paranın 3dsecure ile çekildiğini söyledi, 3dsecure'li çekimlerde hiçbir bankanın ödeme yapmadığını söyledi. Para brezilyamıydı öyle bir yerden çekilmiş.



    Türkiye Bankalar Birliği ne oluyor hocam ?
    .
    Tüm bankaları temsil eden tüzel kişilik oluyor hocam. Eğer 3D Secure işlemi ise cep telefonunuza onay mesajı gelmiş olması gerek. Operatörünüzün online işlemler kısmından mesaj gönderenleri görebiliyorsanız bir kontrol edin derim.
  • 27-08-2014, 04:16:18
    #86
    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm bankaları temsil eden tüzel kişilik oluyor hocam. Eğer 3D Secure işlemi ise cep telefonunuza onay mesajı gelmiş olması gerek. Operatörünüzün online işlemler kısmından mesaj gönderenleri görebiliyorsanız bir kontrol edin derim.
    bana sadece isimtescil'den webtropia'dan falan onay mesajı geldi. tanımadığım sitelerden alışveriş yapmadım, telefonumada bu sitelerden kod gelmedi. böyle birşeyi zaten onaylamam.
  • 27-08-2014, 04:18:17
    #87
    Kod gelmeden 3D Secure çekim yapmaz hocam, itiraz edin. Bankada kayıtlı olan telefonunuza onay mesajı gelmesi gerek eğer bu mesaj gelmeden para çekimi olduysa zaten sorun var demektir. Paranın kullanıldığı yerleri öğrenemediniz mi henüz ?
  • 27-08-2014, 04:26:15
    #88
    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kod gelmeden 3D Secure çekim yapmaz hocam, itiraz edin. Bankada kayıtlı olan telefonunuza onay mesajı gelmesi gerek eğer bu mesaj gelmeden para çekimi olduysa zaten sorun var demektir. Paranın kullanıldığı yerleri öğrenemediniz mi henüz ?
    hocam acemi gibi davranan bilgisiz bir müşteri temsilcisiyle görüştüm, hiçbirşey bilmiyor isimtescil'ide bilmiyor o çekmiş olabilir diyor. herşeyi bana soruyor şu şekilde olmuş olabilir, bu şekilde olabilir diye, kesin birşey söyleyemiyor. paranın 3dsecureli çekildiğini söylüyor sadece ve brezilya'dan çekildiğini söylüyor.
  • 27-08-2014, 04:31:54
    #89
    Hocam o zaman bir dilekçe yazın. KuveytTürk Bankası x Şubesi'nde bulunan hesabımdan bilgim dahilinde olmayarak x tarihinde y tutar z tarihinde t tutar cinsinden paralar çekilmiştir. Çekilen tutarların çekilme yöntemi ve çekildiği işletmelerin tarafıma bildirilmesini arz ederim diye bir dilekçe gönder. Cevaplamak zorundalar dilekçeni APS ile iadeli taahhütlü olarak gönder, gelen cevap ile birlikte gider şikayetçi olursun. Eğerki cevap gelmezse dilekçene cevap gelmediğini belirten bir yazı ekleyip BBDK ve TBB'ye gönderirsin aynı dilekçeden.
  • 27-08-2014, 04:34:18
    #90
    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o zaman bir dilekçe yazın. KuveytTürk Bankası x Şubesi'nde bulunan hesabımdan bilgim dahilinde olmayarak x tarihinde y tutar z tarihinde t tutar cinsinden paralar çekilmiştir. Çekilen tutarların çekilme yöntemi ve çekildiği işletmelerin tarafıma bildirilmesini arz ederim diye bir dilekçe gönder. Cevaplamak zorundalar dilekçeni APS ile iadeli taahhütlü olarak gönder, gelen cevap ile birlikte gider şikayetçi olursun. Eğerki cevap gelmezse dilekçene cevap gelmediğini belirten bir yazı ekleyip BBDK ve TBB'ye gönderirsin aynı dilekçeden.
    teşekkürler hocam gün içinde göndereceğim dilekçeyi.