BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kod gelmeden 3D Secure çekim yapmaz hocam, itiraz edin. Bankada kayıtlı olan telefonunuza onay mesajı gelmesi gerek eğer bu mesaj gelmeden para çekimi olduysa zaten sorun var demektir. Paranın kullanıldığı yerleri öğrenemediniz mi henüz ?
hocam acemi gibi davranan bilgisiz bir müşteri temsilcisiyle görüştüm, hiçbirşey bilmiyor isimtescil'ide bilmiyor o çekmiş olabilir diyor. herşeyi bana soruyor şu şekilde olmuş olabilir, bu şekilde olabilir diye, kesin birşey söyleyemiyor. paranın 3dsecureli çekildiğini söylüyor sadece ve brezilya'dan çekildiğini söylüyor.