Kendiniz ile ilgili bir sorun olmadığından eminseniz kesinlikle dava açın. Kartınızdan bilginiz dahilinde olmayan bir şekilde para çekilmesi kabul edilemez bir durum, size dava da açsanız kazanamazsınız demeleri zaten doğal, dava açmanızı istemiyorlar. Ortağımın kredi kartı çalındı bir firmada şifresiz, imza ile kullanıldı, BDDK ve Türkiye Bankalar Birliğine şikayette bulunduk ve ücreti sonuna kadar geri aldık.