arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler, kartımın klonlandığını düşünüyorum veya atm tuzağına düşmüşte olabilirim. kart bilgilerimi ele geçirdiklerini düşünmüyorum, internetten alışveriş yaparken telefonuma pin kodu gelirdi o zaman telefonuma pin kodu gelmedi.

pazartesi günü şubeye gideceğim, gereken yapılmazsa dava açacağım.