Telefonla olmaz, genel merkezlerine dilekçeni faksla, hemen ilgilenirler,

aynısını bende garanti bankasında yaşadım, telefonla aradığında sallayıp duruyorlar, faks çektim 2 hafta içinde para iade edildi.