Selam arkadaşlar.
Şimdi üniversite hakkında bir kaç sorum olacak.
- Psikoloji bölümü nedir? Yine PDR'ye mi girer? Rehber öğretmeni olunabilir mi?
- Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bildiğimiz PDR bölümü mü?
Rehber öğretmeni buradan mı olunuyor?
- Coğrafya Öğretmenliği, Kimya Öğretmenliği, Tarih Öğretmenliği atanma durumları nelerdir?
- Sosyoloji bölümü ne iş yapar? İş olanakları iyi mi?
- Film Tasarımı bölümü nedir? İş olanakları nedir?
- Uluslararası İlişkiler önerir misiniz? İş olanakları nedir?
Cevap verenler olursa çok iyi olur.
Üniversite Hakkında Bir Kaç Soru | Bölümler Hk.
8
●390
- 10-07-2014, 02:49:11Bence durumun elverişliyse hiç durma yurt dışında dil okuluna git geldiğinde zaten yukarıdaki bölümlerden mezun birinin alacağı parayı rahatlıkla alabileceksin.
- 10-07-2014, 03:27:17Malesef hocam yurtdışına bazı sebepler yüzünden çıkamıyorum.nescafe3in1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2014, 03:36:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.psikoloji, PDR bölümüne girmez.. öğretmenlik için formasyon gerekecek büyük ihtimal..
2. sorunuz için, Evet PDR bölümü odur ve oradan oluyorsun.. Atanması ve okul dışı iş imkanları iyi sayılır..
coğrafya, tarih ve kimyadan atanmak çok zor.. dershanelere de el atarsalar iş imkanı çok azalacak..
sosyolog olursun.. insan ve toplum ilişkilerini inceler.. öğretmenlik olmadığı için formasyon gerekebilir.. iş imkanı hakkında bilgim pek yok..
film tasarımı büyük ihtimal filmlerin arka planda düzenlenmesi ile uğraşıyor.. iş imkanını pek bilmiyorum maalesef..
seçenekleriniz arasında iş imkanı geniş olan uluslararası ilişkiler bölümü.. siyasetle beraber de okunabiliyor.. yurt içi ve yurt dışında ülke için çalışabilir, bakanlıkta müsteşar bile olabilirsiniz.. bu bölümü okuyacaksanız İngilizce okumanızı tavsiye ediyorum.. - 10-07-2014, 03:41:57Teşekkür ederim bilgilendirme için hocam.olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sorum daha olsun.
Yeni açılan bölümlerin puanları ne zaman açıklanır? Ve geçen yıl ki puanlar düzeyinde mi oluyorlar ? - 10-07-2014, 03:50:31bölümlerin puanı her zaman geçen sene üzerinden gösterilir.. yani bu seneki puanlar yükselebilir veya düşebilir.. genel olarak düşer diye bekliyorum.. önemli olan başarı sıraları puanlara pek takılmayın..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni açılan bölümlerin de dediğim sebepten dolayı puanı yoktur.. yerleştirmeden sonra belli olur.. puanı ilk senesi olduğu için üniversitenin bölümüne ve üniversitenin kalitesine göre normalde düşük olur genelde.. - 10-07-2014, 03:52:32Sizce ilk tercihe puanı belli olmayan bölümlerden bir kaçını yazsam gelme olasılığı nasıl olur?olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde atıyorum x bölüm 350 - 500 puan arası alıyorsa, benim puanım 230 civarında. Böyle bir şans gelir mi sizce? - 10-07-2014, 04:06:39bölüm, üniversite ve sıralamalar önemli.. diğer türlü yorum yapamam..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama en aşağı bölümün puanı 350 ise ve sıralamalar çok değişmediyse pek şans yok gibi..