olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
psikoloji, PDR bölümüne girmez.. öğretmenlik için formasyon gerekecek büyük ihtimal..
2. sorunuz için, Evet PDR bölümü odur ve oradan oluyorsun.. Atanması ve okul dışı iş imkanları iyi sayılır..
coğrafya, tarih ve kimyadan atanmak çok zor.. dershanelere de el atarsalar iş imkanı çok azalacak..
sosyolog olursun.. insan ve toplum ilişkilerini inceler.. öğretmenlik olmadığı için formasyon gerekebilir.. iş imkanı hakkında bilgim pek yok..
film tasarımı büyük ihtimal filmlerin arka planda düzenlenmesi ile uğraşıyor.. iş imkanını pek bilmiyorum maalesef..
seçenekleriniz arasında iş imkanı geniş olan uluslararası ilişkiler bölümü.. siyasetle beraber de okunabiliyor.. yurt içi ve yurt dışında ülke için çalışabilir, bakanlıkta müsteşar bile olabilirsiniz.. bu bölümü okuyacaksanız İngilizce okumanızı tavsiye ediyorum..
Teşekkür ederim bilgilendirme için hocam.
Bir sorum daha olsun.
Yeni açılan bölümlerin puanları ne zaman açıklanır? Ve geçen yıl ki puanlar düzeyinde mi oluyorlar ?