bölümlerin puanı her zaman geçen sene üzerinden gösterilir.. yani bu seneki puanlar yükselebilir veya düşebilir.. genel olarak düşer diye bekliyorum.. önemli olan başarı sıraları puanlara pek takılmayın..
yeni açılan bölümlerin de dediğim sebepten dolayı puanı yoktur.. yerleştirmeden sonra belli olur.. puanı ilk senesi olduğu için üniversitenin bölümüne ve üniversitenin kalitesine göre normalde düşük olur genelde..
Sizce ilk tercihe puanı belli olmayan bölümlerden bir kaçını yazsam gelme olasılığı nasıl olur?
Normalde atıyorum x bölüm 350 - 500 puan arası alıyorsa, benim puanım 230 civarında. Böyle bir şans gelir mi sizce?