Selam arkadaşlar.

Şimdi üniversite hakkında bir kaç sorum olacak.

- Psikoloji bölümü nedir? Yine PDR'ye mi girer? Rehber öğretmeni olunabilir mi?

- Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bildiğimiz PDR bölümü mü?
Rehber öğretmeni buradan mı olunuyor?

- Coğrafya Öğretmenliği, Kimya Öğretmenliği, Tarih Öğretmenliği atanma durumları nelerdir?

- Sosyoloji bölümü ne iş yapar? İş olanakları iyi mi?

- Film Tasarımı bölümü nedir? İş olanakları nedir?

- Uluslararası İlişkiler önerir misiniz? İş olanakları nedir?

Cevap verenler olursa çok iyi olur.