Selam arkadaşlar.
Şimdi üniversite hakkında bir kaç sorum olacak.
- Psikoloji bölümü nedir? Yine PDR'ye mi girer? Rehber öğretmeni olunabilir mi?
- Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bildiğimiz PDR bölümü mü?
Rehber öğretmeni buradan mı olunuyor?
- Coğrafya Öğretmenliği, Kimya Öğretmenliği, Tarih Öğretmenliği atanma durumları nelerdir?
- Sosyoloji bölümü ne iş yapar? İş olanakları iyi mi?
- Film Tasarımı bölümü nedir? İş olanakları nedir?
- Uluslararası İlişkiler önerir misiniz? İş olanakları nedir?
Cevap verenler olursa çok iyi olur.