Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim bilgilendirme için hocam.
Bir sorum daha olsun.
Yeni açılan bölümlerin puanları ne zaman açıklanır? Ve geçen yıl ki puanlar düzeyinde mi oluyorlar ?
bölümlerin puanı her zaman geçen sene üzerinden gösterilir.. yani bu seneki puanlar yükselebilir veya düşebilir.. genel olarak düşer diye bekliyorum.. önemli olan başarı sıraları puanlara pek takılmayın..

yeni açılan bölümlerin de dediğim sebepten dolayı puanı yoktur.. yerleştirmeden sonra belli olur.. puanı ilk senesi olduğu için üniversitenin bölümüne ve üniversitenin kalitesine göre normalde düşük olur genelde..