Sebebini ve sonucunu yazmayacam fakat anlamadığım bir cümle var, onu bana anlatır mısınız ?
Erken teşhis edilmezse, ağız kanseri ameliyat, radyasyon terapisi ve/veya kemoterapiyi gerektirebilir. Toplam beş yıl boyunca hayatta kalma oranı yüzde 50 olmakla birlikte, ölümcül de olabilir.*Bu zayıf tahminin sebebi, erken belirtilerin fark edilememesidir.
Bu cümleyi 2-3 aydır anlamadım ve bu anlamama durumu her gece kendi başıma kalınca hayatımı s....
Yardımcı olacaklara teşekkürler, Alah kimseyi sevdiğiyle sınamasın.
Ya kafam durdu ya da anlamak istemiyorum
22
●1.334
- 18-06-2014, 09:51:31
- 18-06-2014, 12:03:27Amin hocam cümlemize, bizim teşhis daha koyulmadı ama büyük ihtimal ağız kanseri.
- 18-06-2014, 13:48:25Daha önceden birebir örneğini görmüş olarak söylüyorum ölmek yaşamaktan daha iyidir. Ne yapıp edip kurtulun, ağır belirtileri yaşamadan kurtulun.EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle asosyal olursunuz, bırakın dışarıda ki insanları bulunduğunuz evdeki insanlarla bile konuşmazsınız. - 18-06-2014, 13:57:54ağzında oluşan şeyin googledan resmini bulup özelden atabilirmisin?EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2014, 14:05:40Keşke benim başıma gelseydi diyorum işte.Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek bilinmeyen hastalık olduğundan doktora direk söyledik. neyim var değil, ben bu olabilirim diye.
-Sanmıyorum ya, daha yaşın genç eğer çok huzursuzsan gelişmiş bir hastahaneye git dedi.
Sanmadığının üzerinden 1 ay geçti, 2 diş daha gitti.
Uğraşması yaşamaktan daha zor.
Herkesin dişçi fobisi vardır nerdeyse. Zorla götürüyorum hastahaneye doktor sanmıyorum dedi diye bak bir şey yoktur diyor.
Kendimi deli dolu biri sanardım patavatsız sanardım ama, bak sen ağız kanseri olabilirsin diyemedim.
Nasıl diyeceksin ? Ölümü mü düşündüreyim ?
Dişlerin dökülüyor, ağzında yara çıkıyor diyemedim.
Nasıl diyeceksin ? İğrendiğimi mi düşünsün ?
En acısı da ne biliyor musunuz ?
O riskle yaşamayıp geleceğe dair hayaller kurmak.
Ulan diyemiyorsun ki " yapma içim acıyor ".
Aksine o 1 anlatıyorsa ben 5 anlatıyorum ki daha güçlü olsun.. Hayata tutunsun.
Neyse işte, daha dayanamadım sonunda buraya içimi döktüm belki başına gelenler vardır diye tavsiye almayı düşündüm.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:05:40 -->-> Daha önceki mesaj 13:59:12 --
Hocam özellik bir durum yok( fazla bilinmeyen hastalıkmış herkes bilinçlenmiş olur ), ki ben değilim. Keşke ben olsaydım...clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde görsellere baktığımızda yaralar başka şekilde bizdeki sorun

bunun gibi. Önce dişin köküne doğru olan yerde yara çıkıyor beyazımsı bir tabaka.
3-5 güne o yara geçiyor. Sonra diş eti bu hale geliyor.
Sonraları damağında da çıkmaya başlamış yara ama onları göstermiyor bana.
Kısaca elimizdeki şikayetler..
Dişlerin ( azı dişi ) ortasının düşmesi. ( kökde çürük yok ama diş sağlam ortası yok. ağrı yok sızı yok )
Diş etindeki o yara
dilde çıkan yaralar
dilin altında ve ağzın yan taraflarında çıkan yaralar.
Çıkıp geri sönüyor yaralar. Ağrı sızı yok. - 18-06-2014, 14:13:23Allah acil şifa versin hocam. mutlaka daha iyi bir yerde iyi bir doktora görünün. bende kalp rahatsızlıgı vardı peşini bırakmadım. araştırma hastanesine gittim.EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende şu var . ne oldugunu bilmiyorum. hiç de gitmedim doktora
- 18-06-2014, 14:15:19Amin cümlemize hocam, ben sadece diş etindeki yarayı gördüm bunun renginde yanaklardaki yarayı görmedim.clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizde peşini bırakmayın çok ciddi sonuçları var tehlikeli hastalıkmış. - 18-06-2014, 14:24:01denilene göre erken tehşis olduysanız çok düşük ihtimal , erken tehşis konmadı ise %50 %50 diyor. Allah yardımcınız olsun bu gibi durumlarda piskolojik bunalımlar her zaman zararınıza olur. bir şekilde mutlu olduğunuz şeyleri yaparsanız daha iyi olur. umarım öyle birşey yoktur hocam.
