EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hocam cümlemize, bizim teşhis daha koyulmadı ama büyük ihtimal ağız kanseri.
Daha önceden birebir örneğini görmüş olarak söylüyorum ölmek yaşamaktan daha iyidir. Ne yapıp edip kurtulun, ağır belirtileri yaşamadan kurtulun.

Kesinlikle asosyal olursunuz, bırakın dışarıda ki insanları bulunduğunuz evdeki insanlarla bile konuşmazsınız.