Daha önceden birebir örneğini görmüş olarak söylüyorum ölmek yaşamaktan daha iyidir. Ne yapıp edip kurtulun, ağır belirtileri yaşamadan kurtulun.
Kesinlikle asosyal olursunuz, bırakın dışarıda ki insanları bulunduğunuz evdeki insanlarla bile konuşmazsınız.
Keşke benim başıma gelseydi diyorum işte.
Pek bilinmeyen hastalık olduğundan doktora direk söyledik. neyim var değil, ben bu olabilirim diye.
-Sanmıyorum ya, daha yaşın genç eğer çok huzursuzsan gelişmiş bir hastahaneye git dedi.
Sanmadığının üzerinden 1 ay geçti, 2 diş daha gitti.
Uğraşması yaşamaktan daha zor.
Herkesin dişçi fobisi vardır nerdeyse. Zorla götürüyorum hastahaneye doktor sanmıyorum dedi diye bak bir şey yoktur diyor.
Kendimi deli dolu biri sanardım patavatsız sanardım ama, bak sen ağız kanseri olabilirsin diyemedim.
Nasıl diyeceksin ? Ölümü mü düşündüreyim ?
Dişlerin dökülüyor, ağzında yara çıkıyor diyemedim.
Nasıl diyeceksin ? İğrendiğimi mi düşünsün ?
En acısı da ne biliyor musunuz ?
O riskle yaşamayıp geleceğe dair hayaller kurmak.
Ulan diyemiyorsun ki " yapma içim acıyor ".
Aksine o 1 anlatıyorsa ben 5 anlatıyorum ki daha güçlü olsun.. Hayata tutunsun.
Neyse işte, daha dayanamadım sonunda buraya içimi döktüm belki başına gelenler vardır diye tavsiye almayı düşündüm.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:05:40 -->-> Daha önceki mesaj 13:59:12 --
ağzında oluşan şeyin googledan resmini bulup özelden atabilirmisin?
Hocam özellik bir durum yok( fazla bilinmeyen hastalıkmış herkes bilinçlenmiş olur ), ki ben değilim. Keşke ben olsaydım...
Normalde görsellere baktığımızda yaralar başka şekilde bizdeki sorun
bunun gibi. Önce dişin köküne doğru olan yerde yara çıkıyor beyazımsı bir tabaka.
3-5 güne o yara geçiyor. Sonra diş eti bu hale geliyor.
Sonraları damağında da çıkmaya başlamış yara ama onları göstermiyor bana.
Kısaca elimizdeki şikayetler..
Dişlerin ( azı dişi ) ortasının düşmesi. ( kökde çürük yok ama diş sağlam ortası yok. ağrı yok sızı yok )
Diş etindeki o yara
dilde çıkan yaralar
dilin altında ve ağzın yan taraflarında çıkan yaralar.
Çıkıp geri sönüyor yaralar. Ağrı sızı yok.