• 18-06-2014, 14:32:24
    #10
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denilene göre erken tehşis olduysanız çok düşük ihtimal , erken tehşis konmadı ise %50 %50 diyor. Allah yardımcınız olsun bu gibi durumlarda piskolojik bunalımlar her zaman zararınıza olur. bir şekilde mutlu olduğunuz şeyleri yaparsanız daha iyi olur. umarım öyle birşey yoktur hocam.
    İnşallah hocam, psikoloji kısmı en kötüsü zaten. Öyle bir zamanda karşınıza çıkıyor ki 22 yılda ilk defa gülerken 1 lafa ağladım.
    Ağladım dediysem oracıkta değil.

    Varsa öyle babayiğit görmek isterim. Karşınızdakinin çok güçlü olması gerekiyor sizin ise 2 kat güçlü olmanız gerekiyor.
    Onun kafasında acaba kansermiyim düşüncesi dolaşırken gücünüz yeterse hadi sen kanser olabilirsin diye üzülün/ağlayın.

    Tek dediğim laf, "yok canım olur mu öyle şey. Değilsindir. Diş eti hastalığı falandır.Gideriz doktora kafan rahat olsun bir şey çıkmayacak. Göreceksin bak hiç bir şey olmayacak. Olursa da beraber yenecez, tıp ilerledi. O oranlar falan hep geçmiş yıllara aittir. "lafıydı.

    Doktor sanılarıyla iş yapınca o dakika boğazlamak geldi içimden. Sadece baktı gözüme tıp daha ilerlememiş dedi.
    o düşen ateşi tarif etmem imkansız. Allah kimseye göstermesin.

    Çevrenizde falan bu tarz şikayetleri olan varsa kolundan tutun zorla gerekirse döve döve götürün gelişmiş bir hastaneye. Doktorun karşısına geçip yapmadığın test kalmasın yeter ki güzel bir haberle dön deyin.
    Ha tabi, o kötü ihtimalden korkmazsanız.
  • 18-06-2014, 15:06:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    clubmember hocam sizdeki sanırım genelde strese dayalı çıkan bir tür ağız yarası sıradan bir diş doktoruna giderseniz kanımca sizde bazı tür oral solusyonlar gargaralar vs verecektir.5 10 gün içerisinde kendi kendine iyileşiyor olması gerekiyor sürekli yer değiştiriyor olabilir. Bu arada eclel büyük geçmiş olsun.
  • 18-06-2014, 15:10:16
    #12
    Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    clubmember hocam sizdeki sanırım genelde strese dayalı çıkan bir tür ağız yarası sıradan bir diş doktoruna giderseniz kanımca sizde bazı tür oral solusyonlar gargaralar vs verecektir.5 10 gün içerisinde kendi kendine iyileşiyor olması gerekiyor sürekli yer değiştiriyor olabilir. Bu arada eclel büyük geçmiş olsun.
    Hocam ağız kanserinin tehlikesi bu işte, yaraları çok standartmış. Siz doktora görünün sağlık konusunda orta derece paranoya iyidir.

    Teşekkür ederim Allah razı olsun
  • 18-06-2014, 15:12:48
    #13
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ağız kanserinin tehlikesi bu işte, yaraları çok standartmış. Siz doktora görünün sağlık konusunda orta derece paranoya iyidir.

    Teşekkür ederim Allah razı olsun
    Tabiki haklısınız her zaman bir uzmana görünmekte yarar var dünyadaki en değerli şey sağlık insan başına gelmeden anlayamıyor ne yazıkki.
  • 18-06-2014, 15:15:50
    #14
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifa versin hocam. mutlaka daha iyi bir yerde iyi bir doktora görünün. bende kalp rahatsızlıgı vardı peşini bırakmadım. araştırma hastanesine gittim.

    bende şu var . ne oldugunu bilmiyorum. hiç de gitmedim doktora
    hocam sizdeki herpes virüsü olabilir bir araştırın isterseniz.
  • 18-06-2014, 19:49:50
    #15
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifa versin hocam. mutlaka daha iyi bir yerde iyi bir doktora görünün. bende kalp rahatsızlıgı vardı peşini bırakmadım. araştırma hastanesine gittim.

    bende şu var . ne oldugunu bilmiyorum. hiç de gitmedim doktora
    Aft deniliyor bu yaralara. Devamlı çıkıyor mu, büyük mü, kaç günde geçiyor bunlar önemli. Sebebi net olarak bilinmesede daha çok çocukken ailemizde çok görüyordum. Sinirsel yada vitamin eksikliği olabilir. Sıcak içecekler, tuzlu asitli yiyecekler neden olabilir.

    Birde şu hastalık var, aft yaraları belirtisi olabilirmiş.
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Beh%C3%...B1%C4%9F%C4%B1
  • 18-06-2014, 22:12:51
    #16
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aft deniliyor bu yaralara. Devamlı çıkıyor mu, büyük mü, kaç günde geçiyor bunlar önemli. Sebebi net olarak bilinmesede daha çok çocukken ailemizde çok görüyordum. Sinirsel yada vitamin eksikliği olabilir. Sıcak içecekler, tuzlu asitli yiyecekler neden olabilir.

    Birde şu hastalık var, aft yaraları belirtisi olabilirmiş.
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Beh%C3%...B1%C4%9F%C4%B1
    sıcak bişey içtigimde agzm yanarsa yanan bölgede cıkıyo. ısırırsam ısırdıgım yerde cıkıyor. durduk yere cıkmıyor yani. 5-6 günde geçiyor. dudak çevresinde çıkarsa cok kötü oluyor. su içerken bile acıyor. konuşmamı etkiliyor. konuşurken acıyor. çok kötü birşey.
  • 18-06-2014, 22:17:03
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ağzında o küçük beyaz iltihap çıkmayan bir tanıdığım olmadı şu ana kadar.
  • 18-06-2014, 23:23:34
    #18
    ALLAH yar ve yardımcınız olsun hocam