Hocam ağız kanserinin tehlikesi bu işte, yaraları çok standartmış. Siz doktora görünün sağlık konusunda orta derece paranoya iyidir.
Teşekkür ederim Allah razı olsun
Tabiki haklısınız her zaman bir uzmana görünmekte yarar var dünyadaki en değerli şey sağlık insan başına gelmeden anlayamıyor ne yazıkki.